اینڈروئیڈ اور ایپل کے لیے فیس بک لائٹ ورژن 229.0.0.128۔

اینڈروئیڈ اور ایپل کے لیے فیس بک لائٹ ورژن 229.0.0.128۔

فیس بک لائٹ کیا ہے؟

فیس بک لائٹ ایک اینڈرائیڈ ایپ لے آؤٹ ہے جو ڈپریشن اسپیڈ جاننے والے اور افسردہ کنٹری بیوشن فونز کے لیے ہے۔ یہ معمولی سالوں سے امریکہ کے لیے آسان غیر ملکی رہا ہے ، اور اب یہ امریکہ میں بھی ممکن ہے۔ یہاں اس کے ساتھ منسلک تغیر اور مستند فیس بک ایپ ہے۔

میرے Motorola Moto E4 پر 57 MB میں فیس بک کی ضروری ایپ کی پیمائش فیس بک لائٹ ایک خالص 1.59 MB ہے – یہ تقریبا 96 96.5٪ محدود صلاحیت ہے۔ فیس بک لائٹ کم ریم اور سی پی یو کی صلاحیت کے ساتھ ساتھ لے آؤٹ ہے ، لہذا آپ مسابقتی اور کم مستند فون پر کریمی پختگی حاصل کریں گے۔

فیس بک یکساں طور پر پہلے کے موبائل فونز پر کام کرتا ہے اور اب یہ مناسب ایپ کے ذریعہ تعاون یافتہ نہیں ہے۔ اگر آپ اس کا تجزیہ کرنا چاہتے ہیں تو آپ پلے سٹور سے فیس بک پر قبضہ کر سکتے ہیں۔ مڈلنگ سسٹم کے طریقوں کو استعمال کرنے کے ساتھ ساتھ ، فیس بک لائٹ بالکل بے ترتیب یا مبہم انٹرنیٹ نیٹ ورکس جیسے 2 جی نیٹ ورکس پر یا بیک ووڈ رینج میں سستے سگنل کے ساتھ کام کرنے کے لیے بالکل ترتیب ہے۔

ایسا کرنے کے لیے ، یہ ہائی ریزولوشن امیجز یا آٹو پلےنگ ویڈیوز ڈاؤن لوڈ نہ کرکے بہت کم ڈیٹا استعمال کرتا ہے۔ اگر آپ کسی تشخیصی منصوبے پر ہیں تو اس سے آپ کے پیسوں کو محفوظ رکھنے کا اضافی فائدہ ہے۔

خاص طور پر ، فیس بک تقریبا as مکمل طور پر مناسب فیس بک ایپ کے طور پر ظاہر ہوتا ہے۔ آپ اپنے دوست کی پوسٹس یا مضامین پر جامد پسند اور تبصرہ کر سکتے ہیں ، ان کے پروفائلز ، پوسٹ یا آرٹیکل کو اپنی ٹائم لائن پر چیک کر سکتے ہیں ، اور ہر وہ کام کر سکتے ہیں جو آپ عام طور پر کرتے ہیں۔

تمام کنفیگرز کرنٹ کے باوجود ، فیس بک کے ساتھ آپ جس فرق میں شرکت کریں گے وہ بڑے پیمانے پر ، بلاکئیر بٹنوں اور بہت سے دیگر عناصر کے ساتھ مکمل طور پر چھین لیا گیا اتحاد ہے۔ یہ خوبصورتی سے تاریخی محسوس ہوتا ہے ، لیکن یہ عملی ہے۔

کم اسکرین والے فونز پر ، زیادہ سے زیادہ UI عناصر بالکل ایک پلس ہوتے ہیں ، پھر بھی میرے موٹو E4 پر ، وہ صرف بہت بڑے محسوس کرتے ہیں۔ یہاں اسکرین شاٹس میں ، فیس بک بائیں طرف ہے اور مناسب ایپ دائیں طرف ہے۔

فیس بک لائٹ کا استعمال کیسے کریں؟

کیا آپ فیس بک اور 10 ملین دیگر اینڈرائیڈ صارفین کے روشن پہلو کی سفارش کرنے کے لیے تیار ہیں؟ اسے کرنے کا طریقہ یہ ہے: اپنے آلے پر فیس بک لائٹ استعمال کرنے کے لیے ، اپنے اینڈرائیڈ فون پر گوگل پلے اسٹور پر جائیں ، ایپ ڈاؤن لوڈ کریں اور لطف اٹھائیں۔

جب ڈاؤن لوڈ مکمل ہوجائے تو ، ایپ کھولیں اور اپنے آلے پر اپنے اکاؤنٹ میں لاگ ان کریں۔ اگر آپ نے اپنے فون پر صحیح فیس بک ایپ کے لیے سائن اپ کیا ہے تو یہ بہت اچھا ہے۔ آپ اپنے فیس بک صارف نام کے ساتھ ایک پاپ اپ بٹن دیکھیں گے۔ پھر بلیو بٹن پر کلک کریں۔

جب آپ ایپ میں سائن ان کرتے ہیں تو ، یہ انسٹال اور استعمال ہونے کے لیے تیار ہے۔ اگر آپ اپنے موبائل ڈیٹا کے استعمال سے پریشان ہیں تو دوستوں اور خاندان کے ساتھ چیٹ کریں ، ویڈیوز دیکھیں ، وال پیپر اپ لوڈ کریں اور بہت کچھ۔

آپ کو یہ جان کر خوشی ہوگی کہ صارف کی کارکردگی صحیح ایپ سے بہت ملتی جلتی ہے۔ یہاں آپ اسائنمنٹس کا صحیح مقام (یا پوسٹ) دیکھ سکتے ہیں جو آپ پوری ایپ کے لیے لکھ سکتے ہیں۔ تمام ٹاپ نیوی گیشن آپشنز (سفید میں نشان زد) ایک ہی طریقہ پیش کرتے ہیں۔

فیس بک لائٹ ڈاؤنلوڈ کرنے کے لیے نیچے کلک کریں۔

فیس بک لائٹ ڈاؤنلوڈ کرنے کے لیے یہاں کلک کریں۔

فیس بک لائٹ جدید دنیا کے لیے ایک سٹرپ ڈاون اینڈرائیڈ ایپ ہے۔

سست نیٹ ورک کنکشن کی وجہ سے فیس بک سست ہے یا ہندوستان ، افریقہ اور جنوب مشرقی ایشیا میں مقامی ڈیٹا ترتیب دینے میں بہت مددگار ثابت ہوسکتا ہے۔ چنانچہ آج فیس بک اینڈرائیڈ ایپ کے انلاکنگ ، سستے ورژن کی نقاب کشائی کر رہا ہے جو سست نیٹ ورکس یا پرانے فونز پر بہتر کام کرتا ہے اور معیاری اسمارٹ فون ایپس سے بہت کم ڈیٹا فراہم کرتا ہے۔

آج یہ ایشیا میں منعقد ہوگا ، اور آنے والے ہفتوں میں ، یہ لاطینی امریکہ ، افریقہ ، یورپ اور بہت سے دوسرے ممالک میں ہوگا۔ فیس بک لائٹ ایک ترقی یافتہ عالمی پلیٹ فارم ہے ، جس سے 1 ارب صارفین مستقبل کے سوشل نیٹ ورکنگ کو سپورٹ کر سکتے ہیں۔

فیس بک لائٹ ڈیٹا سپیڈ ایکسلریشن جیسے ویڈیوز یا آپ کے قریبی دوست پیش نہیں کرتا۔ تاہم ، اگر صارفین کم ریزولوشن امیج آئیکنز کو فعال طور پر قبول اور قبول کرتے ہیں تو ، آپ دنیا کے دور دراز مقامات سے فیس بک تک فوری ، ہموار اور سستی رسائی حاصل کرسکتے ہیں۔

اب آپ اینڈروئیڈ پر ڈارک موڈ میں فیس بک لائٹ حاصل کر سکتے ہیں۔

کالا ماڈل ایک آپشن ہے جو ہمارے پاس برسوں سے نہیں ہے۔ چنانچہ ، تقریبا 6 6 سال پہلے ، اینڈرائیڈ لالی پاپ کے لانچ اور حقیقی عمارت کے آغاز کے ساتھ ، UI امن کے ساتھ خاموشی سے معمول بن گیا ، اور یہ اب بھی نیا ہے۔ عام طور پر ، آپ جو کچھ بھی سفید موڈ میں توقع کر سکتے ہیں ، ایک چیز واضح ہے۔ رات کو پڑھنا خوفناک ہے۔

پھر پچھلے سال اینڈرائیڈ 10 نے اینڈرائیڈ میں یونیورسل ڈارک موڈ متعارف کرایا ، اور بہت سی ایپس نے اس کی حمایت شروع کردی۔ سیاہ ماڈل اب فیس بک لائٹ کے ساتھ بہتر ہو رہا ہے۔ فیس بک ورژن سے ناواقف افراد کے لیے فیس بک لائٹ خود بخود زمرہ بندی کی جاتی ہے تاکہ پرانے فونز اور بیک ٹو بیک نیٹ ورکس ، خاص طور پر ترقی یافتہ ممالک میں ان لوگوں کو ایڈجسٹ کیا جا سکے۔

UI تیز ہے ، کوئی حرکت پذیری نہیں ، جھکاؤ کے اختیارات ، اور پیچھے بہت سارے جدید گیئرز نہیں ہیں جو صحیح فیس بک ایپ کے ساتھ جاتے ہیں۔ تاہم ، یہ عجیب طور پر کہتا ہے کہ اس ایپ کو فیس بک کے مکمل تجربے سے پہلے بلیک موڈ مل جائے گا۔ صرف اس لیے کہ مجھے ہمیشہ فیس بک کا ایک نیا آپشن دیر سے ملتا ہے ، لیکن فیس بک اور میسنجر سے بنائی گئی بہت سی دوسری ایپس ہیں۔ انسٹاگرام اور واٹس ایپ پر ایک ہے۔

اگر آپ بلیک فیشن موڈ میں فیس بک کے اضافے کا استعمال کرتے ہوئے مربوط راستے کے بارے میں بہت پریشان ہیں تو ، فیس بک ایپ ڈاؤن لوڈ کریں یا جب آپ کے پاس پہلے سے موجود ہو تو اسے اپ ڈیٹ کریں۔ تاہم ، اگر آپ اس ایپ کے “لائٹ” تجربے کی مخالفت نہیں کر سکتے تو اسے اپ ڈیٹ کرنے کے لیے مناسب فیس بک ایپ (اگر آپ اسے استعمال کرتے ہیں) سے کچھ وقت پہلے ہونا چاہیے۔ دودھ پلانے کے لیے نئی دریافت شدہ ویب سائٹ بھی آپ کو ملنی چاہیے۔

ہم اپنے آلات پر اینڈرائیڈ کے لیے فیس بک لائٹ کیسے انسٹال کریں؟

اگر آپ اپنے اینڈرائیڈ فون پر کوئی فائل ڈاؤن لوڈ کرتے ہیں تو اسے کھولنے پر کوئی شک نہیں بھیجا جائے گا۔ ایسے وقت ہوتے ہیں جب آپ کو ڈاؤن لوڈ کی اجازتیں منسوخ کرنے کی ضرورت ہوتی ہے۔ یہ احکام ڈاؤن لوڈ کے لیے استعمال کیے جا سکتے ہیں اور سکرین پر آسانی سے مل سکتے ہیں۔

لائٹ آن ڈیٹا استعمال۔

فیس بک ایپ معزز گلوبل ماؤنٹ کو متعارف کراتی ہے۔ 1 میگا بائٹ سے کم کے سائز کے ساتھ ، شنکر کا کہنا ہے کہ آپ سست ڈیٹا 2G نیٹ ورک پر سیکنڈ میں کم ڈیٹا ڈاؤن لوڈ کرسکتے ہیں۔ میں اس کے ساتھ کچھ منٹ کھیل رہا ہوں اور میں حیران ہوں کہ کتنی اچھی طرح سے منتخب اور کامل ہے حالانکہ یہ رہنے کی جگہ ہے۔ فیس بک اپنے سسٹم کو بیکار ڈیٹا بنانے کا اصل طریقہ یہ ہے کہ پہلے مکمل ریزولوشن کے ساتھ تصاویر اپ لوڈ کریں۔

تصویری نظارے کا تجزیہ اور نیوز فیڈ جوڑتے ہوئے سب سے پہلے تکلیف دہ کولہوں تک پہنچتے ہیں۔ یہ مکمل طور پر لوڈ ہوتا ہے اس پر منحصر ہے کہ اسے دستک دی گئی ہے یا نہیں ، لیکن جب لوگ بات چیت کرتے ہیں تو فیس بک بڑا ڈیٹا گھسیٹنا چاہتا ہے۔ جب آپ فیس بک پر تصویر شائع کرنے کی کوشش کرتے ہیں تو ، ایپ تصویر کو کاٹ کر پس منظر میں بھیج دیتی ہے ، لہذا یہ محدود ہے اور آپ کو اپنی سکرین پر تاخیر کی لائن شیئر کرنے کی ضرورت نہیں ہے۔

شنکر نے کہا ، “سرور پر ہر آگے اور پیچھے تکلیف ہوتی ہے۔” لہذا “ہم ایپ کو ملنے والے اختیارات اور تجربے سے بہت محتاط ہیں۔” کچھ اشتہارات ہیں ، لیکن فیس بک کی کچھ اوپر کی جگہیں ، جیسے ایپ میں اشتہارات ، فیس بک پر ظاہر نہیں ہوتے ہیں۔ کفیلوں کو یہ خیال پسند نہیں آ سکتا کہ ان کی آرٹ کی چیزیں کم کٹوتی کے فیصلوں تک محدود ہیں۔ لیکن اگر نہیں تو ، صارف اپ لوڈ کرنے سے پہلے مخطوطہ پاس کر دے گا۔

کچھ سال پہلے ، فیس بک نے ایک ایچ ٹی ایم ایل 5 ویب سائٹ کے ارد گرد لفافوں کے ساتھ آئی او ایس اور اینڈرائیڈ ایپس بنا کر متعدد قسم کے موبائل کوڈ کو منظم کرنے کی کوشش کی۔ کم بینڈوڈتھ نیٹ ورکس کے لیے کوئی بھی کوڈ بیس بنانے کے لیے اب یہ بالکل مختلف سمتوں پر جھکا ہوا ہے۔ شنکر نے کہا کہ فیس بک اس مسئلے کے بارے میں مثبت سوچ رہا ہے ، لیکن اربوں صارفین نے فیصلہ کیا ہے کہ یہ بونس کی کوشش کے قابل ہے۔

کیا آپ فیس بک یا فیس بک لائٹ استعمال کریں؟

فیس بک لائٹ کے ساتھ آپ بہت کچھ کر سکتے ہیں۔ تمام فیس بک آئیکن آپشنز ، سسٹم اثاثوں کا ناکافی استعمال ، محدود ڈیٹا اور تفریحی رابطے۔ صرف منفی پہلو یہ ہے کہ یہ ایک بنیاد کی طرح لگتا ہے۔ وضاحت شدہ وضاحتیں ، بڑے مربع بٹن ، اور لوڈنگ کراس بارز (ہاں ، ان کے پاس ایک لوڈنگ بار ہے) ایسا محسوس ہوتا ہے جیسے وہ 2000 کی دہائی میں واپس آ گئے ہیں۔

ایسا نہیں لگتا کہ میں نوکیا پر فیس بک کے بارے میں کیا سوچتا ہوں۔ اگر آپ کے پاس ایک مہذب اینڈرائیڈ فون اور ایک اچھا موبائل ڈیٹا پلان ہے تو اسے ایک اچھے فیس بک ایپ کے ذریعے ٹھیک کرنا اچھا خیال ہے۔ کچھ معاملات میں ، اگر آپ پرانا سیل فون استعمال کرنا چاہتے ہیں یا موبائل ڈیٹا اسٹور کرنا چاہتے ہیں تو صرف اسے دیکھنا زیادتی نہیں ہے۔ یہ صرف 2MB ہے اور ڈیزاسٹر کیس کا منصوبہ واپس جانا ہے۔ یہ فیس بک ایپ ہو سکتی ہے جسے آپ دیکھ رہے ہیں۔

اینڈرائیڈ فیس بک ایپ اور اس فیس بک لائٹ ایپ کے درمیان سب سے بڑا فرق کیا ہے؟

فیس بک لائٹ اور فیس بک کے درمیان فرق فیس بک کی طرف سے لی گئی اصل جگہ اور ایپ کو استعمال کرنے کے لیے درکار ڈیٹا کی مقدار ہے۔ نیز ، لائٹ ورژن کو پورے سائز میں کام کرنے کے لیے تیز انٹرنیٹ کنکشن کی ضرورت نہیں ہے۔ دونوں ایپس آپ کے فیس بک اکاؤنٹ کو جوڑ سکتی ہیں ، لیکن لائٹ ایپ آپ کو تیار کرتی ہے تاکہ آپ میسنجر ایپس ڈاؤن لوڈ نہ کریں۔

لائٹ کی قسم آپ کو فیس بک میسنجر استعمال کیے بغیر پیغامات دیکھنے ، بھیجنے اور وصول کرنے کی اجازت دیتی ہے۔ جب فیس بک لائٹ مکمل ورژن کی بات کرتی ہے تو بیٹری کی حفاظت کرتی ہے ، لیکن یہ ویڈیو پلے بیک کے لیے موزوں نہیں ہے ، اور لائٹ ورژن کی طاقت پرسکون ہے۔

ایپل ایپ سٹور سے فیس بک لائٹ

پیغام دکھایا گیا ہے کہ فیس بک لائٹ نازک ہے ، اور صارفین دوستوں اور خاندان کے ساتھ رابطے میں رہنے کے لیے حقیقی/عظیم فیس بک ایپس استعمال کرنے میں خوش آمدید ہیں۔ یہ واقعی ان لوگوں کے لیے حیرت انگیز ہے جو صاف ، چھوٹا اور چمکدار فیس بک ورژن استعمال کرنا پسند کرتے ہیں۔ جب صارفین پریشانی کو دیکھتے ہیں تو انہیں معلوم ہوتا ہے کہ فیس بک کے پاس ہمیشہ آئی او ایس صارفین کے لیے فیس بک لائٹ ایپ موجود ہوتی ہے۔

تاہم ، جیسا کہ میک میگزین نے وضاحت کی ہے ، فیس بک لائٹ فار لائٹ کو پہلے کی طرح گوگل پلے سٹور سے نہیں ہٹایا گیا اور اب بھی اینڈرائیڈ صارفین کے لیے دستیاب رہے گا۔ فیس بک ایک بہت امیر ایپ ہے اور اسے پیش کرنے ، تصاویر اپ لوڈ کرنے ، ویڈیوز چلانے اور دیگر سرگرمیوں کے لیے بہت زیادہ ڈیٹا کی ضرورت ہے۔ اور یہ واقعی بڑا ہے ، لہذا یہ آپ کے فون پر کافی جگہ لیتا ہے۔

2015 میں ، فیس بک نے محدود موبائل اسٹوریج رکھنے والوں یا ایپ کے پرانے ورژن رکھنے والوں کے لیے ایک جدید لائٹ ایپ لانچ کرنے کا فیصلہ کیا۔

یہ بھی نوٹ کیا گیا ہے کہ وہ بانجھ علاقوں یا ایسے علاقوں میں رہنے والے لوگوں کی مدد کرتے ہیں جو اکثر انٹرنیٹ کے مسائل کا شکار ہوتے ہیں۔ فیس بک نے اعلی معیار کی تصاویر ڈاؤن لوڈ نہیں کیں ، ویڈیو خود بخود نہیں چلائی ، اور بہت کم جگہ لی ، لہذا یہ 2 جی کنکشن پر بھی کام کرسکتا ہے۔ یہ 12MB سے کم تھا۔

کچھ اضافی اختیارات کو ہٹا دیا گیا ، لیکن وہ مکمل تھے اور زیادہ تر لوگ اچھی ایپس تھے۔ بنیادی طور پر ، فیس بک کا دعویٰ ہے کہ سب کو رہا کر دیا گیا ہے ، لیکن برطانیہ ، نیدرلینڈز ، امریکہ اور دیگر ممالک سے زیادہ۔

اس کا خلاصہ یہ ہے کہ وہ اپنے میدان میں یہ فرق تلاش کرنے سے قاصر تھے۔ فیس بک نے ابھی اس ایپ کو معطل کرنے کی وجہ یہ ہے کہ یہ کم مقبول اور کم عزت دار ہے ، لیکن دکھاوا کرتا ہے کہ جب اسے منظوری کی سطح خود بخود گر جائے تو اسے کہیں بھی اختیار نہیں ملتا!

یہ سمجھنے کے بعد ہے کہ فیس بک توقع کرتا ہے کہ ایپ کمیونٹی کو فائدہ پہنچائے بغیر بہتر کام کرے گی! بدقسمتی سے ، جو لوگ ایپ کو استعمال کرتے ہیں وہ بہت خوش اور متفق ہیں۔

فیس بک نے 2015 میں اینڈرائیڈ صارفین کے لیے اور 2018 میں آئی او ایس صارفین کے لیے لائٹ شائع کی۔ یہ اطلاع دی گئی تھی کہ ‘کچھ پہاڑوں میں ایک پہاڑ 2018 میں ترکی میں پہلی بار میسنجر لائٹ پر ریلیز ہونے کے بعد۔ اب یہ کہیں اور چلا گیا ہے ، آئی او ایس صارفین فیس بک کی اہم اور طاقتور ایپ پر رہتے ہیں ، اور ان میں سے بیشتر اس سے بالکل خوش نہیں ہیں۔ .

فیس بک پر اپ ڈیٹس آپ کو کیسے متاثر کرتی ہیں؟

فیس بک صارفین کے اطمینان کو بڑھانے کے لیے اپنے پلیٹ فارم کو اپ ڈیٹ کرتا رہتا ہے۔ کیا آپ ٹیوننگ کے پرستار ہیں؟ آپ کی سوشل میڈیا مارکیٹنگ نے آپ کو کس طرح متاثر کیا ہے؟ اپنی معلومات اور مہارتوں کو دوسروں میں شراکت کرنا جو اس بدلتے ہوئے پلیٹ فارم کو بہتر بنانے کی کوشش کر رہے ہیں۔

کیا اینڈروئیڈ ایپ کے لیے فیس بک لائٹ محفوظ ہے؟

جب تک آپ اپنی فائلیں ڈاؤن لوڈ کرتے ہیں ، آپ کی ایپلیکیشن فائلیں محفوظ ہیں۔ یہ صرف کچھ فائلیں ہیں جو آپ کو گوگل پلے اسٹور ایپ میں مل سکتی ہیں۔ ہر فائل پہلے سے انسٹال ہوتی ہے تاکہ یہ یقینی بنایا جا سکے کہ تمام فائلیں محفوظ ، محفوظ اور محفوظ ہیں۔

مفید متعلقہ مضامین:

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *