ہاٹ میل پاس ورڈ تبدیل کریں۔ تمام ڈیوائسز کے صارف کے لیے 8 آسان اقدامات

ہاٹ میل پاس ورڈ تبدیل کریں۔ تمام ڈیوائسز کے صارف کے لیے 8 آسان اقدامات

ہاٹ میل مائیکروسافٹ ، آئی فون اور ونڈوز کے لیے پاس ورڈ تبدیل کریں:

اگر آپ کچھ مائیکروسافٹ پروڈکٹس استعمال کرتے ہیں ، ہاٹ میل اور دیگر ختم ہو جاتے ہیں اور انہیں ٹھیک کرنے کی کوشش کرتے ہیں تو آپ کو ایسا کرنے سے پہلے اپنے مائیکروسافٹ اکاؤنٹ میں لاگ ان کرنے کے لیے کہا جائے گا۔ اگر آپ اپنا مائیکروسافٹ اکاؤنٹ اور پاس ورڈ جانتے ہیں تو یہ ٹھیک ہونا چاہیے ، لیکن اگر آپ اپنا مائیکروسافٹ اکاؤنٹ یا پاس ورڈ بھول گئے ہیں۔

آپ اس صورتحال میں پھنس جائیں گے اور آپ مائیکروسافٹ کی خدمات تک رسائی حاصل نہیں کر سکیں گے جن کے لیے پہلے لاگ ان کی ضرورت ہوتی ہے۔ Microsoft اکاؤنٹ. سب سے اہم مثال مائیکروسافٹ اکاؤنٹ سے منسلک لیپ ٹاپ یا کمپیوٹر ہو سکتی ہے اور کمپیوٹر پر مائیکروسافٹ اکاؤنٹ تک رسائی کے لیے آپ کو ہمیشہ پاس ورڈ درج کرنا ہوگا۔

اب ، اگر آپ مائیکروسافٹ اکاؤنٹ کا پاس ورڈ نہیں جانتے تو اس کا مطلب ہے کہ آپ کمپیوٹر تک رسائی حاصل نہیں کر سکیں گے کیونکہ یہ اسی مائیکروسافٹ اکاؤنٹ سے وابستہ ہے۔ لہذا اگر آپ اسی صورت حال میں ہیں اور آپ کو اپنا کمپیوٹر یا مائیکروسافٹ اکاؤنٹ نہیں مل رہا ہے تو آپ کو اپنا مائیکروسافٹ پاس ورڈ تبدیل کرنے کے لیے ہم سے فوری رابطہ کرنا چاہیے۔

ہمارے اہل تکنیکی ماہرین آپ کے مائیکروسافٹ اکاؤنٹ کی معلومات چیک کریں گے اور اگر بازیابی کے اختیارات کام کرتے ہیں تو ہم آپ کا پاس ورڈ دوبارہ ترتیب دے سکتے ہیں اور آپ کا مائیکروسافٹ اکاؤنٹ بحال کر سکتے ہیں۔ اگر ممکن ہو تو ، اگر آپ کا مائیکروسافٹ اکاؤنٹ تھکا ہوا ہے اور وصولی کے اختیارات اب فعال نہیں ہیں ، آپ کو اپنے مائیکروسافٹ اکاؤنٹ کو الگ کرنے کے لیے اپنے کمپیوٹر کو دوبارہ ترتیب دینے کی ضرورت ہوگی تاکہ آپ مائیکروسافٹ اکاؤنٹ کے بغیر کمپیوٹر سے جڑ سکیں۔

بھولے ہوئے پاس ورڈ کی بازیابی کے لیے ڈاؤنلوڈ کرنے کے لیے نیچے کلک کریں:

بھولے ہوئے پاس ورڈ کی بازیابی کو ڈاؤن لوڈ کرنے کے لیے یہاں کلک کریں۔

کیا میں اپنا آؤٹ لک پاس ورڈ تبدیل کر سکتا ہوں؟

ہاٹ میل اور آؤٹ لک دنیا کے سب سے مشہور ای میل پتے ہیں ، جن میں 700 ملین سے زیادہ منفرد زائرین ہیں۔ اس انتہائی انٹرایکٹو ماحول میں ، ہاٹ میل اور مائیکروسافٹ آؤٹ لک جیسے ای میل کلائنٹس تاثیر کو بڑھانے کی کلید ہیں۔ تاہم ، اگر مناسب طریقے سے انتظام نہیں کیا گیا تو ، آلہ شدید سر درد کا سبب بن سکتا ہے ، کمپیوٹر وائرس پھیلانے سے لے کر ذاتی معلومات چوری کرنے تک۔

اپنے نیٹ ورک کو محفوظ رکھنے کا ایک بہترین طریقہ اپنے پاس ورڈ کی حفاظت کرنا ہے۔ اگر آپ کو شک ہے کہ کسی نے ان کی اجازت کے بغیر آپ کے ای میل اکاؤنٹ تک رسائی حاصل کی ہے تو آپ کو فوری طور پر اپنا پاس ورڈ تبدیل کرنا چاہیے۔

اپنا پاس ورڈ تبدیل کرنے کے لیے۔

  • اپنے ہاٹ میل یا آؤٹ لک ڈاٹ کام ای میل میں سائن ان کریں۔
  • اپنے پروفائل پر کلک کریں۔
  • “اکاؤنٹ دیکھیں” کو منتخب کریں۔
  • اس مقام پر “پاس ورڈ تبدیل کریں” پر کلک کریں۔
  • اپنی موجودہ خفیہ کلید درج کریں ، اور بعد میں۔
  • “سائن ان” پر کلک کریں۔
  • اس کے بعد ، آؤٹ لک کو شاید جانچنے کی ضرورت ہوگی۔
  • یہ شپنگ نمبر منتخب کرکے اور فون یا ای میل ایڈریس کے ذریعے موصول ہونے والی معلومات تک رسائی حاصل کرکے کیا جاسکتا ہے۔
  • اپنے اکاؤنٹ کی تصدیق کے بعد۔
  • اپنا نیا پاس ورڈ اور پاس ورڈ درج کریں۔
  • پھر “تصدیق” پر کلک کریں۔
  • آخر میں ، “جاری رکھیں” پر کلک کریں اور ای میل اس بات کی تصدیق کے لیے بھیجی جائے گی کہ آپ نے اپنا پاس ورڈ تبدیل کر لیا ہے۔
  • میموری اور دیگر افعال کا “مضبوط” مجموعہ منتخب کرنے کی سفارش کی جاتی ہے۔ ٪ £ #٪ کلید۔

ہاٹ میل گوگل جی میل کے بعد دستیاب سب سے بڑا ای میل کلائنٹ ہے۔ 1997 میں مائیکروسافٹ کے قیام کے بعد سے ، ہاٹ میل نے دیگر سافٹ وئیر سروسز تک رسائی فراہم کی ہے ، بشمول ونڈوز لائیو آئی ڈی ، ایکس بکس لائیو ، اور اسکائپ۔ ای میل سروس کو اب آؤٹ لک ڈاٹ کام میں اپ ڈیٹ کیا گیا ہے ، جس کا مطلب ہے کہ وہ صارفین جو آپ کے ہاٹ میل اکاؤنٹ تک رسائی حاصل کرتے ہیں وہ خود بخود ویب سائٹ پر تبدیل ہوجائیں گے۔

پورا نظام ، جس کا مطلب ہے کہ آپ کو دو بار لاگ ان کرنے کی ضرورت نہیں ہے۔ مائیکروسافٹ کی طرف سے شامل کردہ خصوصیات میں سے ایک آپ کو اپنے ہاٹ میل اکاؤنٹ میں “آؤٹ لک عرف” شامل کرنے کی اجازت دیتا ہے۔ آپ اپنے نمبر میں پانچ جگہوں تک ، 15 تک شامل کر سکتے ہیں ، اور آپ کہیں سے بھی میل بھیج سکتے ہیں اور وصول کر سکتے ہیں۔

آپ کا ہاٹ میل پاس ورڈ کو Outlook.com میں تبدیل کرتا ہے۔

آؤٹ لک ڈاٹ کام کی کلید آپ کے مائیکروسافٹ اکاؤنٹ کے پاس ورڈ کی طرح ہے۔

  1. مائیکروسافٹ اکاؤنٹ سیکیورٹی پر جائیں اور پرائیویسی پروٹیکشن کو منتخب کریں۔
  2. سیکورٹی وجوہات کی بناء پر ، آپ سے کہا جا سکتا ہے کہ سیکورٹی کوڈ سے اپنی شناخت کی تصدیق کریں۔
  3. فیصلہ کریں کہ کیا آپ ای میل یا فون کے ذریعے سیکیورٹی کوڈ وصول کرنا چاہتے ہیں۔
  4. آپ سے کہا جائے گا کہ آخری ای میل پتہ یا فون نمبر سکین کریں اور کوڈ بھیجیں کو منتخب کریں۔
  5. اس مقام پر جب آپ کوڈ حاصل کریں ، اسے داخل کریں ، اور بھیجیں کو منتخب کریں۔
  6. اپنا موجودہ پاس ورڈ درج کریں.
  7. اپنا نیا پاس ورڈ درج کریں۔
  8. محفوظ کریں کو منتخب کریں۔

اگر آپ اپنے مائیکروسافٹ اکاؤنٹ کا پاس ورڈ بھول گئے ہیں اور اسے یاد نہیں کر سکتے تو براہ کرم ایسا کریں۔

ایک اور بنانے کے لیے ، ساتھ کریں:

  1. پاس پاس پیج پر جائیں۔
  2. پاس ورڈ کو دوبارہ ترتیب دینے کی کوئی وجہ منتخب کریں ،
  3. پھر اگلا پر کلک کریں۔
  4. اپنا ای میل پتہ درج کریں ، ph.no. یا مائیکروسافٹ اکاؤنٹ بناتے وقت اسکائپ تجزیہ استعمال کیا جاتا ہے۔ یہ ای میل ایڈریس یا مائیکروسافٹ سائٹ پر مکمل ای میل ایڈریس ہو سکتا ہے جیسے hotmail.com یا Outview.com۔
  5. اسکرین پر نظر آنے والے حروف درج کریں (یہ ہمیں روبوٹ نہیں کہنے دیتا ہے) اور ایک پر کلک کریں۔
  6. اگر آپ کے پاس اپنے اکاؤنٹ کے بارے میں سیکیورٹی معلومات ہیں تو ہم ایک بار کوڈ ph.no پر بھیج دیں گے۔ یا ہمیں فراہم کردہ ای میل پتہ۔ اس کوڈ کو درج ذیل اسکرین پر داخل کرنے کے بعد ، آپ ایک اور خفیہ لفظ بنا سکتے ہیں۔

بعض اوقات آپ کے اکاؤنٹ کی ترتیبات تبدیل کرنے سے آپ کا پاس ورڈ متاثر ہو سکتا ہے اور دوبارہ ترتیب دینے سے آپ کا پاس ورڈ دوبارہ ترتیب نہیں دے گا۔ دیکھیں کہ آپ کے لیے درج ذیل معیارات کیا ہیں۔ اگر آپ فی الحال کھلے ہیں تو اقدامات چیک کریں۔

اگر آپ انلاک کرنے کے لیے اضافی حفاظتی اقدامات کرتے ہیں تو ، سافٹ وئیر اور دیگر سافٹ وئیر آپ کو غلط پاس ورڈ بتائیں گے کیونکہ یہ سیکورٹی کوڈ کو سپورٹ کرنے کے لیے بہتر ہے۔ معیاری پاس ورڈ کے بجائے ، آپ کو سائن ان کرنے کے لیے ایپلیکیشن پاس ورڈ استعمال کرنے کی ضرورت ہے۔

مفید متعلقہ لنکس:

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *