ہاٹ میل ای میل سائن ان کریں | 100٪ اپنے ہاٹ میل اکاؤنٹ کی حفاظت کریں۔

ہاٹ میل ای میل سائن ان کریں | 100٪ اپنے ہاٹ میل اکاؤنٹ کی حفاظت کریں۔

ہاٹ میل کیا ہے اور ای میل میں ہاٹ میل کیسے کریں؟

ہاٹ میل انٹرنیٹ پر مبنی پہلی ای میل خدمات میں سے ایک ہے ، جو 1996 میں صابر بھاٹیا اور جیک سمتھ نے قائم کی تھی۔ دسمبر 1997 میں ، ہاٹ میل مائیکروسافٹ کو $ 400 ملین میں فروخت کیا گیا اور MSN سروس ٹیم میں شامل ہوا۔

ہاٹ میل ایک مفت ای میل سروس ہے جو انٹرنیٹ صارفین کے آن لائن گروپ کے ذریعہ فراہم کی جاتی ہے۔ اگر آپ اس سروس کے نئے صارف ہیں اور نہیں جانتے کہ ہاٹ میل سیشن کیسے کام کرتا ہے تو آپ اپنے ہاٹ میل اکاؤنٹ میں لاگ ان کرنے کے لیے درج ذیل مراحل پر عمل کر سکتے ہیں۔

اپنا ہاٹ میل ای میل پتہ چیک کریں۔

اپنے اکاؤنٹ کی حفاظت کا دوسرا طریقہ یہ ہے کہ دو قدمی لاگ ان کے لیے سائن اپ کریں۔ یہ اضافی کوریج فراہم کرے گا۔ اگر آپ اپنے آؤٹ لک ایڈریس تک رسائی حاصل کرنا چاہتے ہیں تو آپ کو اسے اپنے دوسرے ای میل ایڈریس یا فون نمبر پر بھیجنا ہوگا۔

اسے اپنی مرضی کے مطابق کرنے کے لیے ، انتخاب اور تلاش کی ترتیبات پر جائیں۔ پھر سیکیورٹی پیج پر جائیں۔ ان کی فہرست میں ایک لنک شامل ہے جسے “توسیعی سیکیورٹی ایریاز” کہا جاتا ہے۔ دیگر حساس معلومات کی طرح ، آپ کو بھی اپنا اکاؤنٹ یہاں چیک کرنا چاہیے۔

اپنے اکاؤنٹ کی تصدیق کے بعد ، 2 قدمی توثیقی لنک پر جائیں اور “2 قدمی تصدیق کریں” لنک ​​پر کلک کریں۔ اگلے صفحے پر تمام شرائط پڑھیں اور نیچے دیئے گئے بٹن پر کلک کریں۔ ایک صفحہ ہے جس میں الفاظ ہیں “ہم آپ کی شناخت کیسے ثابت کر سکتے ہیں؟”

فہرست سے کوڈ درج کرنے کے لیے منتخب کریں۔ یہ آپ کا فون نمبر ، ایپلیکیشن یا ای میل پتہ ہوسکتا ہے۔ پھر اپنی رپورٹ درج کریں اور پھر کلک کریں۔ اگر آپ کو لگتا ہے کہ اس عمل میں بہت زیادہ وقت لگا ہے تو آپ اپنا کوڈ ایک ایپ کے ذریعے حاصل کر سکتے ہیں جسے آپ ایپ سٹور اور گوگل پلے سے ڈاؤن لوڈ کر سکتے ہیں۔

ای میل ایپ ہاٹ میل ڈاؤن لوڈ کریں نیچے کلک کریں:

ای میل ایپ ہاٹ میل ڈاؤن لوڈ کرنے کے لیے یہاں کلک کریں۔

کیسے یاد رکھیں اور ای میل کریں؟

ای میلز کو یاد رکھنے کے لیے ، سروس کھولیں ، اور فائل پر بھیجی گئی فائل پر جائیں۔ ای میل کھولنے کے لیے جس پیغام کو آپ یاد رکھنا چاہتے ہیں اس پر ڈبل کلک کریں۔ یاد رکھیں کہ پیغام موجود نہیں ہے جب پیغام پڑھنے والی مشین پر ظاہر ہوتا ہے۔

اب میسج ٹیب شروع کریں ، ایکشن پین منتخب کریں ، اور اس پیغام کو یاد رکھیں۔ اس پیغام تک رسائی حاصل کرنے کے لیے ، منتخب کریں: اس پیغام کی ایک کاپی حذف کریں تاکہ پڑھے ہوئے یا نہ پڑھے گئے ورژن کو حذف کریں اور اس کی جگہ ایک نیا پیغام جو نئے پیغام کی جگہ لے لے۔ اگر آپ نتائج کی اطلاع دینا چاہتے ہیں تو میموری فیل ہونے کی یاد دہانی منتخب کریں یا چیک باکس فیل ہو جائے۔

اگر آپ پڑھنے والی کاپی کو حذف اور تبدیل کرنا چاہتے ہیں تو اصل پیغام کو تبدیل کریں اور اسے بھیجنے کا انتخاب کریں۔ اب آپ کو امیج ریکوری فیچر کی کامیابی یا ناکامی کے بارے میں مطلع کیا جائے گا غلط ای میل بھیجنا مددگار اور شرمناک ہو سکتا ہے۔

آؤٹ لک الرٹس درد کا سبب بن سکتے ہیں ، لیکن آپ پیغامات کو شیڈول یا تاخیر سے دباؤ کو کم کرسکتے ہیں۔ یہ اقدامات غلطیوں کی شناخت یا فائل میں تبدیلیوں کا موقع فراہم کرسکتے ہیں۔

ہاٹ میل اکاؤنٹ بنائیں۔

ہاٹ میل اکاؤنٹ بنانا پیچیدہ لگتا ہے ، لیکن ای میل اکاؤنٹ کھولنا کافی آسان ہے۔ آئیے دیکھتے ہیں کہ یہ کتنا آسان ہے۔ ہاٹ میل ڈاٹ کام یا آؤٹ لک ڈاٹ کام پر لاگ ان کریں ، رجسٹریشن پیج ڈھونڈیں ، اسے کھولیں اور فارم پُر کریں۔ اداس نہ ہو۔ یہاں صرف چند بنیادی تجاویز ہیں۔ صرف اسی صفحے پر معلومات کے لیے خالی جگہ پُر کریں۔

سادہ مسائل جیسے نام ، جنس اور تاریخ پیدائش کوئی مسئلہ نہیں ہے۔ اپنے ملک/پتے اور فون نمبر کے بارے میں تازہ ترین معلومات حاصل کریں۔ گھر اور فون پر مقامی ذرائع ابلاغ پاس ورڈ کا استعمال شروع کرتے ہیں۔ اگر آپ اپنا فون نمبر نہیں دکھانا چاہتے تو اس جگہ جواب نہ دیں۔

ہاٹ میل کے لیے سائن اپ کیسے کریں؟

ہاٹ میل اکاؤنٹ بنانا اتنا ہی آسان ہے جتنا آپ کی ضرورت ہے اور آپ کو چند آسان اقدامات پر عمل کرنے کی ضرورت ہے۔ کیا آپ یہ کرنا چاہتے ہیں؟ اس عظیم ای میل سروس کو فراہم کرنے کے لیے یہاں کچھ آسان اقدامات ہیں۔ ہاٹ میل کے لیے سائن اپ کرنے کے لیے آپ کو www.outlook.com پر جانا چاہیے۔

اگلا مرحلہ رجسٹریشن پیج تک رسائی کے لیے اکاؤنٹ کے بٹن پر کلک کرنا ہے۔ ہاٹ میل میں لاگ ان کرنے کے لیے آپ کو اپنا ای میل آئی ڈی اور پاس ورڈ درج کرنا ہوگا۔ پوچھیں کہ کیا آپ ای میل اشتہار وصول کرنا چاہتے ہیں؟ آپ منتخب کر سکتے ہیں کہ آیا مائیکروسافٹ ای میل مارکیٹنگ شروع کی جائے۔

اس میں اہم تفصیلات جیسے ای میل آئی ڈی ، صارف نام ، ذاتی معلومات ، پتہ اور پاس ورڈ ہونا چاہیے۔ یہ مواد آپ کا اکاؤنٹ بنانے کے لیے استعمال کیا جائے گا اور ہاٹ میل ڈیٹا کے تحفظ کی ضمانت دیتا ہے۔

مواد داخل کرنے کے بعد ، آپ کو اس پر کلک کرنے اور درخواست کی تصدیق کرنے کی ضرورت ہے ، جو ہاٹ میل اکاؤنٹ حاصل کرنے کا آخری مرحلہ ہے۔ کلک کرنے اور تصدیق کرنے کے بعد ، ہم آپ کو ایک تصدیق ای میل یا ای میل بھیجیں گے تاکہ یہ یقینی بنایا جا سکے کہ آپ کا اکاؤنٹ سیٹ اپ اور محفوظ ہے۔

ہاٹ میل اکاؤنٹ حاصل کرنے پر غور کرنے کے لیے یہ مرحلہ ضروری ہے۔

ایک ہی ہاٹ میل اکاؤنٹ تک رسائی حاصل کرنے کے لیے:

اس کے لیے ایک مائیکروسافٹ ای میل اکاؤنٹ درکار ہے جو درخواست کے بارے میں معلومات فراہم کرتا ہے۔
صارفین کوئی بھی ای میل اکاؤنٹ استعمال کر سکتے ہیں ، چاہے ان کا تعلق دوستوں یا رشتہ داروں سے ہو۔ وہ صارفین جو دوسرے ای میل اکاؤنٹ میں لاگ ان نہیں ہیں وہ عارضی طور پر آؤٹ لک اکاؤنٹ بنا سکتے ہیں۔ آپ صفحے پر مائیکروسافٹ رجسٹری اندراجات میں سے کسی ایک کو منتخب کرکے یہ مفت میں کر سکتے ہیں۔

اپنے Hotmail.com ڈومین کی حفاظت کریں۔

اگر آپ ہاٹ میل کے صارف ہیں اور آپ کا جائز اکاؤنٹ ہے تو تحفظ اولین ترجیح ہونی چاہیے۔ اپنے ہاٹ میل اکاؤنٹ کی حفاظت کے کئی طریقے ہیں۔ پہلا قدم مضبوط اور خفیہ کوڈ سے اپنے اکاؤنٹ کی تصدیق کرنا ہے۔

در حقیقت ، آپ کا پاس ورڈ جتنا لمبا ہوگا ، آپ کا اکاؤنٹ اتنا ہی محفوظ ہوگا۔ ایسے پاس ورڈ کا انتخاب نہ کریں جس میں الفاظ ، نام ، کنبہ ، کام ، موبائل فون یا پتہ شامل ہوں۔ اور اپنا پاس ورڈ کسی کے ساتھ شیئر نہ کریں۔

مفید متعلقہ لنکس:

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *