کیا آپ ٹک ٹاک پر پیسہ کما سکتے ہیں؟ نئے صارف کے لیے 6 آسان طریقہ

کیا آپ ٹک ٹاک پر پیسہ کما سکتے ہیں؟ نئے صارف کے لیے 6 آسان طریقہ

آپ ٹک ٹاک پر پیسہ کیسے کما سکتے ہیں؟ تفصیلات یہاں تلاش کریں۔

جیسا کہ ٹک ٹاک اشتہاری نیٹ ورک تیار ہو رہا ہے ، ٹک ٹاک سرمایہ کاروں کے لیے پیسہ کمانے کا سب سے آسان طریقہ یہ ہے کہ براہ راست برانڈ کے ساتھ کام کریں۔ جب لوگ آپریٹنگ سسٹم سے واقف ہو گئے تو انہوں نے برانڈڈ کاروباری بیانات کے ساتھ بات چیت شروع کر دی۔

ہزاروں کی گنتی کے بعد ، آپ ٹک ٹاک کی تلاش شروع کر سکتے ہیں۔ کارکردگی کی سطح پر منحصر ہے ، کمپنی جانتی ہے کہ اشتہارات والی ہر ویڈیو 200 سے 20،000 ڈالر کے درمیان ادا کرے گی۔

مختصر فلموں کے لیے ایک مقبول ایپلیکیشن ٹک ٹوک آن لائن پیسہ کمانے کا ایک مقبول پلیٹ فارم بن گیا ہے۔ اہم وجہ موثر اور موثر مارکیٹنگ ہے۔ اس طرح ، جو لوگ دوسروں کو آسانی سے یاد دلاتے ہیں وہ اپنے اوکے اکاؤنٹ کا استعمال کرتے ہوئے پیسہ کما سکتے ہیں۔ اگر آپ پیسہ کمانے کے لیے یہ طریقہ استعمال کرنا چاہتے ہیں تو ان مراحل پر عمل کریں:

سوشل میڈیا کی دنیا پر قبضہ کرنے کی چالاکی! یہ ویڈیو پروگرام 2017 میں ریلیز ہونے کے بعد سے اینڈرائیڈ اور آئی او ایس پر بہت مقبول ہے۔ دوسرے لفظوں میں ، “ٹک ٹاک مختصر فلموں کا عالمی ہدف ہے۔”

اس ٹکٹ کا خیال یہ ہے کہ لوگ سمارٹ فونز کو جلدی اور آسانی سے مختصر فلمیں بنانے کے لیے استعمال کر سکتے ہیں ، اس لیے کوئی بھی میڈیا تخلیق کار بن سکتا ہے۔ مارچ 2020 میں ، گوگل پلے ایپ اسٹور کے دنیا بھر میں 800 ملین سے زیادہ فعال صارفین تھے ، 1.5 بلین سے زیادہ ڈاؤن لوڈ کے ساتھ۔

ٹک ٹاک اوکے ایپ ایک عالمی سنسنی بن گئی ہے اور ایپ اسٹور میں سب سے زیادہ ڈاؤن لوڈ کی جانے والی ایپلی کیشنز میں سے ایک ہے۔ انٹرنیٹ کے کسی بھی عمل کی طرح ، یہ سوال تیزی سے پیدا ہوتا ہے: “کیا آپ اتنے پیسے کما سکتے ہیں؟” “یہ صرف اس وقت ہمارے نوٹس میں آیا۔

اگرچہ ٹک ٹاک خاص طور پر پیسہ کمانے اور پروگرامرز کے لیے آمدنی پیدا کرنے کے لیے بنایا گیا ہے ، یہ ایپلی کیشن ایک بہت ہی آسان ایپلی کیشن ہے اور آپ پیسے کمانے کے لیے اس آپریٹنگ سسٹم کو تخلیقی طور پر استعمال کر سکتے ہیں۔

ٹک ٹوک کمانے کے لیے نیچے کلک کریں۔

ٹِک ٹاک کمانے کے لیے یہاں کلک کریں۔

ٹک ٹاک سے پیسہ کمانے کے اقدامات۔

مرحلہ 1:
آپ کو جاوا اسکرپٹ کو دیکھنے کی ضرورت ہے۔ ایسا مواد بنانے کے بارے میں سوچیں جس سے لوگ ہر وقت لطف اندوز ہوں۔ آپ کے ٹک ٹوک اکاؤنٹ کو بنانے والے نعرے کے زیادہ سے زیادہ پیروکار ہونے چاہئیں۔

مرحلہ 2:
آپ کو صرف اتنا کرنا ہے کہ آپ دوسروں کی مدد میں فرق کریں۔ آپ اپنے سامعین کے جذبات کو سمجھنے کے لیے مشہور سوشل میڈیا پلیٹ فارمز کو سرف کر سکتے ہیں۔

مرحلہ 3:
اس سے آپ کے TikTok ویڈیوز کے لیے سامعین کو بڑھانے میں مدد ملے گی۔ اپنا یوٹیوب چینل شامل کرنے کے لیے ، اپنے ٹک ٹوک پروفائل ٹیب پر جائیں۔ پروفائل میں ترمیم کریں پر کلک کریں اور یو ٹی بی میں شامل ہوں کو منتخب کریں۔ انسٹاگرام اکاؤنٹ شامل کرنے کے لیے ، آپ اپنے پروفائل ایڈیٹنگ کے اختیارات میں انسٹاگرام شامل کر سکتے ہیں۔

مرحلہ 4:
آپ اس بات کو یقینی بنانا چاہتے ہیں کہ آپ کا ویڈیو آپ کے سامعین کے لیے قابل رسائی ہو۔ اگر آپ اسے حاصل کر سکتے ہیں تو آپ کے خیالات اور عزم میں اضافہ ہوگا کیونکہ آپ کا ٹریفک بڑھتا جائے گا۔

مرحلہ 5:
ٹویٹر یا انسٹاگرام کی طرح اپنے مواد کو فروغ دینے کے لیے ہیش ٹیگ شامل کریں۔

مرحلہ 6:
اگر آپ کے پروفائل پر بہت سارے فالورز ہیں تو ، برانڈ ویڈیو میں اپنی مصنوعات دکھائے گا۔ برانڈز اکثر اثر انداز کرنے والوں کو اشتہارات کے لیے پیسے پیش کرتے ہیں۔

ٹک ٹاک پر پیسہ کمانے کے 6 طریقے۔

1: ایک اکاؤنٹ شامل کریں اور اسے فروخت کریں۔

اکاؤنٹ بنانے اور بیچنے کے لیے ٹک ٹوکیز سے پیسہ کمانے کا پہلا طریقہ۔
یہ ای کامرس اور مصنوعات کے شعبوں میں مقبولیت حاصل کر رہا ہے۔ انسٹاگرام کی طرح ، ایک نیٹ ورک کا انتخاب کریں اور پھر اپنے تفریحی مواد اور اپنے تھیمز کو بہتر خریدار بنانے کے لیے کریں۔

اس علاقے میں ایسے لوگ ہیں جو بڑے ہوکر ٹک ٹاک پروفائلز میں دلچسپی لیتے ہیں۔ یہ عام طور پر ایک عمدہ موضوع ہوتا ہے اور ان کے پاس بیچنے کے لیے کچھ نہیں ہوتا۔ لیکن وہ انڈسٹری کے برانڈز کے ساتھ رابطے میں رہتے ہیں اور انہیں ٹک ٹوک پروفائلز بیچ دیتے ہیں اور لوگ اس طرح پیسہ کماتے ہیں۔

2 مفت۔

ٹک ٹاک سے پیسہ کمانے کا ایک اور طریقہ مہمانوں کا تعاون حاصل کرنا اور وصول کرنا ہے (جیسا کہ دوسری ثقافتوں میں)۔ میں یہ خصوصیت ٹک ٹوک پر حاصل کروں گا۔ منصوبہ بند منصوبے ، صرف چند دن باقی ہیں۔ جب آپ TikTok کے صارف ہیں ، اپنے پروفائل میں لاگ ان کریں ، اور سکے خریدیں۔ اس کی قیمت 1.39 ڈالر ہے۔ تم اس سکے کے ساتھ کیا کر رہے ہو؟ جب آپ زندہ رہتے ہیں ، ہمارے پسندیدہ تخلیق کار ان کے لیے مواد بنانے میں آپ کی کوششوں کا شکریہ ادا کر سکتے ہیں۔

3 آپریٹنگ اخراجات کا انتظام کریں۔

اپنی رازداری کو برقرار رکھنے کے لیے ٹک ٹوکیز سے پیسہ کمانے کا تیسرا طریقہ۔ یہ کوئی نیا خیال نہیں ہے۔ انسٹاگرام اپ ڈیٹس میں مدد کے لیے براہ راست ایجنسیاں ہیں۔ یہی تصور ٹک ٹوک پر بھی لاگو ہوتا ہے۔

آپ ٹکٹوک میں ایک شخص یا ثالث بن سکتے ہیں اور اپنے شراکت داروں کے ساتھ کام کرنا چاہتے ہیں۔ ایک معاہدہ تیار کرکے ، دونوں فریقوں کا انتظام کرکے ، اور یہ یقینی بناتے ہوئے کہ تمام وصول کنندگان ملتے ہیں – بطور ایک باہمی تعاون کے رہنما – آپ ایک کامیاب کاروبار چلانے کے لیے کسٹمر ٹیم کو ادائیگی کر سکتے ہیں۔

4 کل لانچ پلیٹ فارم

ٹک ٹاک سے پیسہ کمانے کا چوتھا طریقہ اس کے اشتہاری نظام کو استعمال کرنا ہے۔
گوگل اور انسٹاگرام اشتہارات کی طرح ، اب آپ ان کے گوگل ایڈورٹائزنگ سسٹم ، ٹک ٹوک اشتہارات کے لیے سائن اپ کرسکتے ہیں۔ اگر آپ ٹکٹ خریدنے سے پہلے اپنے ادائیگی کے منصوبے کی تفصیلات پر واضح ہیں تو ، کچھ اشتہارات ترتیب دینے اور کچھ اشتہارات ترتیب دینے کے قابل ہے۔ کوشش کریں اور دیکھیں کہ کیا ہوتا ہے۔ سوچیں کہ آپ اپنی مصنوعات کو ٹک ٹاک کے ذریعے زیادہ بیچ سکتے ہیں۔

5 انتظامی خدمات

ٹک ٹاک سے پیسہ کمانے کا پانچواں طریقہ ڈویلپر پروگراموں کو مینجمنٹ سروسز فراہم کرنا ہے۔ کچھ تخلیق کاروں کے ٹک ٹاک پر لاکھوں پیروکار ہوتے ہیں اور بعض اوقات اس مخلوق کے ساتھ روزہ رکھتے ہیں اور رات گئے تک۔ یہ ایک تجارتی زمین کی طرح ہے۔ آپ مواد کی حکمت عملی ، تخلیقی حکمت عملی ، مواد اور مواد کو کنٹرول کرتے ہیں۔ آپ ان کی مدد کے لیے انہیں مدد اور خدمت دے سکتے ہیں۔ لہذا اگر آپ کو رپورٹنگ یا رپورٹنگ کا تجربہ ہے تو آپ اسے ٹک ٹاک تخلیق کاروں کو انتظامی خدمات فراہم کرنے کے لیے استعمال کر سکتے ہیں۔

6: بات چیت

آخری لیکن کم از کم ، اگر آپ پروفیسر کو دیکھتے ہیں تو اگر آپ سمجھتے ہیں کہ کوئی ایسا ویڈیو کیسے حاصل کر سکتا ہے جس کے سو ویوز ہوں اور انہیں ایک لاکھ ویوز حاصل کرنے میں مدد ملے تو آپ کے پاس صرف ایک کنسلٹنگ سروس ہوگی۔ کر سکتے ہیں
یہ پلیٹ فارم آپ کی مہارت کو ظاہر کرنے اور ان لوگوں کی مدد کرنے کا ایک بہترین طریقہ ہے جو مشہور شخصیت یا ٹک ٹاک پروڈیوسر بننا چاہتے ہیں تاکہ وہ اپنی حکمت عملی کو نہ صرف لاکھوں بلکہ سینکڑوں ویڈیوز کے لیے ڈھال سکیں۔ ہزاروں لوگ دیکھیں گے۔

مفید متعلقہ لنکس:

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *