لیگ آف لیجنڈز | درجہ بندی مستند نظام 50+ زمرے میں وضاحت کرتا ہے

لیگ آف لیجنڈز | درجہ بندی مستند نظام 50+ زمرے میں وضاحت کرتا ہے


لیگ آف لیجنڈز
 اب تک کا سب سے بڑا کمپیوٹر گیم ہے۔ حکمت عملی کے کھیل اور MOBA کے مختلف کھلاڑی ہر کھیل میں مختلف ہوتے ہیں۔ تاہم ، کسی بھی کھیل کی طرح ، آپ کو اپنے مخالفین کو مخالف کھیل میں مرکز سے الگ رکھنا چاہیے۔

دنیا کے بہترین ایل او ایل کھلاڑی اپنا فخر کیسے ظاہر کرتے ہیں اور سب سے اہم بات یہ ہے کہ جوڑے کو ان نچلے درجے کے کھلاڑی بننے سے کیسے روکیں؟ اس کا جواب لیگ آف لیجنڈز رینک سسٹم ہے ، جس میں دنیا بھر میں دو ملین سے زائد ایل ایل کھلاڑی اپنی صلاحیتوں اور استعداد کی بنیاد پر ہیں۔

تاہم ، ایک نئے مدمقابل کے لیے LOL حاصل کرنے کا یہ ایک خطرناک موقع ہوسکتا ہے۔ بہت سے لوگوں کے لمبے سوال ہیں ، اس کا کیا مطلب ہے ، میں کہاں سے شروع کروں اور کتنے ہیں؟ مسابقتی دنیا میں تشریف لانا آسان بنانے کے لیے ، ہم نے لیگ آف لیجنڈز کے نظام کے بارے میں اکثر پوچھے جانے والے سوالات کے جوابات تیار کیے ہیں۔

لیجنڈز کی رینجز لیگ کیسے کام کرتی ہے؟

لیگ آف لیجنڈز کی صفوں کو نو حصوں میں تقسیم کیا گیا ہے ، جن میں سے ہر ایک کو چار زمروں میں تقسیم کیا گیا ہے ، پہلا اور اعلیٰ ترین۔ آپ لیگ (ایل پی) جیتنے اور اپنی ٹیم کو جیتنے کے لیے تمام زمروں اور ہر سطح پر کامیاب ہوں گے۔ پوائنٹس کی صحیح تعداد کا تعین گیم رینکنگ (MMR) سے ہوتا ہے۔ اگر آپ جس ٹیم سے جیتتے ہیں وہ آپ کی ٹیم میں ایم ایم آر جتنی اونچی ہے ، تو آپ کا HP آپ کے نچلے ایم ایم آر کو شکست دے سکے گا۔

نیز ، ایل پیز وہ گیمز ہار سکتے ہیں جو آپ نے نہیں جیتے ہیں یا وہ گیمز جو آپ نے کھو دی ہیں۔ ایک بار پھر ، ایل پی نقصان کی مقدار ایم ایم آر اور آپ کے حریفوں کے سائز پر منحصر ہے۔ مزید پڑھیں: لیگ آف لیجنڈز کی درجہ بندی ورلڈز 2019 کی درجہ بندی کرتی ہے۔ سیزن کے اختتام پر ، آپ کی وائرنگ اور تقسیم اس سیزن میں آپ کے آفیشل بوتھ سے منسلک ہوتی ہے۔

اس مقام سے ، آپ کو ہر سیزن کے اختتام پر کھلاڑیوں سے نوازا جائے گا۔ B. خصوصی کھالوں کے ساتھ۔ آپ کو ملنے والے انعامات کی مقدار اور معیار آپ کی سطح کے لحاظ سے بڑھیں گے۔ 10 جنوری سے منتخب سیزن کے دوران۔

لیگ آف لیجنڈز رینک ڈاؤن گیم ڈاؤن لوڈ کریں نیچے کلک کریں:

لیگ آف لیجنڈز رینک ڈاؤن لوڈ کرنے کے لیے یہاں کلک کریں۔

LOL-League (LP) کیسے کام کرتا ہے؟

لیگ آف لیجنڈز رینک۔

جیتنے اور ہارنے والے لیڈر جیتیں گے یا ہاریں گے۔ لیگ یا ایل پی میں نمبر ون۔ نمبر کا تعین حریف کی مشکل اور دوسرے کھلاڑیوں کی تعداد سے ہوتا ہے۔ جب ایک کھلاڑی 100 ایل پی حاصل کرتا ہے تو ، وہ تین براہ راست کھیلوں کی ایک سیریز میں داخل ہوتا ہے – وہ دو بار جیتتا ہے ، ڈویژن کو آگے بڑھاتا ہے۔ ٹیم کو اسی طرح منظم کیا جاتا ہے اور ڈی پی اور سطح کے ذریعے آگے بڑھنے کے لیے ایل پی پر انحصار کرتا ہے۔ ٹیم نمبرز کو ہر صف میں الگ الگ منظم کیا جاتا ہے۔

طریقہ کار تھوڑا مختلف ہے: نئی سطح تک پہنچنے کے لیے کھلاڑیوں کو ٹاپ تین یا پانچ گیمز جیتنے ہوں گے۔ مثال کے طور پر ، اگر کوئی کھلاڑی سلور ڈویژن I میں ایل پی 100 جیتتا ہے ، تو وہ کم از کم سونے کے معیار تک پہنچنے کی کوشش کرنے کے لیے پانچ اسپورٹس ربر بینڈ کے فروغ میں شامل ہوگا۔ اگر آپ سیریز جیتتے ہیں تو آپ ایک نئی سطح پر پہنچ جائیں گے اور اگر آپ اپنی ایل پی سیریز ہار جاتے ہیں تو آپ صفر پر آ جائیں گے۔

اگر نظام آسان ہو تو سیڑھیاں منتشر ہو سکتی ہیں۔ اگر ایل پی صفر سے ہار جاتی ہے تو وہ کھیل ہارتے ہوئے چلے جاتے ہیں۔ مخالفین پریشان ہو سکتے ہیں اور کھلاڑیوں کو بعض علاقوں میں پھنسے ہوئے محسوس کر سکتے ہیں۔ جب کسی کھلاڑی کو ٹرے ملتی ہے تو وہ اپنی نوکری کھو سکتا ہے اور ایل پی پر کھو سکتا ہے۔ جتنا زیادہ کھلاڑی حرکت کرتا ہے ، اتنا ہی HP کم ہوتا ہے۔

خرافات کی نسل

لیگ آف لیجنڈز میں ، جگہ کا تعین سطح اور اونچائی سے ہوتا ہے۔ موٹی 5 (v) سے 1 (i) ہیں۔ ان میں سے بیشتر رومن ہندسے ہیں جن میں 1 اعلی اور 5 سب سے کم ہے (ہیرے کے ٹکڑوں کے ذریعہ استعمال نہیں ہوتا ہے)۔ ہم ایک قدم میں باقی آبادی اور محکموں کے ساتھ مزید تفصیلی رابطہ فراہم کرتے ہیں۔ LOL سگنل کی سطح مستقل رہتی ہے اور تصویر دائیں طرف ہے۔ زیادہ تر کھلاڑی پیتل کی طرح سونا کھیلتے ہیں۔ یہ رویہ وقت کے ساتھ اب بھی واضح ہے۔

اس وجہ سے ، کم تانبے اور سونے کو “ہائی ایلوویرا” کہا جاتا ہے ، جبکہ ہیرے + کو اکثر سخت تعریفیں استعمال کرنے کے بجائے “ہائی ایلوویرا” کہا جاتا ہے۔ یہ اصطلاحات اکثر مہارت کی سطح کا جائزہ لینے کے لیے استعمال ہوتی ہیں۔ عام طور پر ، ایلو کا مطلب ہے وہ کھلاڑی جو اب بھی کھیل کی بنیادی باتیں سیکھ رہے ہیں ، جبکہ اعلی کارکردگی والے ایلو کھلاڑیوں کا مطلب چیزیں ہیں۔

مقابلہ کے نتائج کی وضاحت کریں (MMR)

ایم ایم آر کی درجہ بندی وہ نمبر ہے جو رائٹ ہر کھلاڑی کو ان کی مہارت کی سطح پر بھیجتا ہے ، جو کھلاڑیوں کی ایل پی جیتنے یا ہارنے کی مقدار کا تعین کرتا ہے۔ جتنی بڑی جیت ہوگی ، ہارنے کا امکان اتنا ہی کم ہوگا۔ تاہم ، کسی کھلاڑی کا ایم ایم آر ٹیم کی جیت یا ہار ، ایم ایم آر ٹیم کی اوسط اور ایم ایم آر دشمن ٹیم سے طے ہوتا ہے اگر ایم ایم آر کا کھلاڑی اپنی ٹیم کی اوسط سے زیادہ ہے تو وہ زیادہ سے زیادہ جیت حاصل کرے گا۔

مقابلہ کرنے کے لئے باس ، پوتی ، اور مدمقابل حاصل کریں۔

محدود رن کے لیے ہر پہلے راؤنڈ میں بہترین جنگجو۔ 2014 کے مقابلے کے علاوہ ، ماسٹرز آخری دو ٹیموں گرینڈ ماسٹر اور چیلنجر کو ہرانے والے بہترین کھلاڑی بن گئے۔ گرینڈ ماسٹر 2018 میں کارکنوں اور فلم سازوں کی صفوں میں شامل ہونے کی توقع ہے۔

ان دو جدولوں کے درمیان باہمی ربط رجسٹریشن کی طرف سے اس سطح پر نظام قائم کرنے کی کوششوں کی نشاندہی کرتا ہے۔ چیلنجز اکثر اس حقیقت سے متعین ہوتے ہیں کہ کھلاڑی ڈائمنڈ ماسٹر اور دادی کا موازنہ میدان میں ٹاپ 200 کھلاڑیوں سے کر سکتے ہیں۔ 200 بہترین کھلاڑی۔

کھلاڑی لیپ ٹاپ کے لیے مقابلہ کرتے ہیں جب وہ مست پر یا اس سے اوپر ہوتے ہیں۔ دیگر سطحوں کے مقابلے میں ، کھلاڑیوں کی تعداد ایل پی اور اس سے اوپر کی صلاحیتوں کا تعین کرتی ہے۔ 24 گھنٹوں کے اندر ، ماسٹر یا جنرل جیسے عہدوں پر موجود کھلاڑیوں کو ایل پی زیادہ ہونے پر ایک دوسرے کو آگے بڑھانا پڑے گا۔ یہ اعلی درجے کے کھلاڑیوں کو اپنے کمرے دیکھنے اور فوری طور پر اگلے درجے پر جانے کا فیصلہ کرنے کی اجازت دیتا ہے۔

مفید متعلقہ لنکس:

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *