گائیڈ اور نئے صارف کے لیے ڈاؤن لوڈ کریں۔ جی میل ایپ ڈارک موڈ ۱۰۰فیصد

گائیڈ اور نئے صارف کے لیے ڈاؤن لوڈ کریں۔ جی میل ایپ ڈارک موڈ ۱۰۰فیصد

جی میل ایپ ڈارک موڈ کے بارے میں یہاں جانیں۔

ہماری حکمت عملی اپ ڈیٹس کے لیے “ون ٹو ون” اور “فوری” اندھے اختیارات استعمال کرنا ہے۔ اگرچہ زیادہ تر اینڈرائیڈ اور آئی او ایس ایپس (کیلنڈرز ، کروم ، نام ظاہر نہ کرنا ، فوٹو وغیرہ) میں کمپیوٹر سے شامل سیاہ جلد ہوتی ہے ، پھر بھی جی میل کو “چمکدار” کے طور پر درجہ بندی کیا جاتا ہے۔

تاہم ، ایپ دونوں موبائل آپریٹنگ سسٹم پر ڈارک موڈ کو سپورٹ کرتی ہے۔ اینڈرائیڈ گوگل نے تیار کیا ہے۔ لہذا آپ کو اپنا iOS نمبر جیلی کے سامنے بلیک اسکرین پر ڈالنے کی ضرورت ہے۔ تاہم ، ایپل پال نے 1 ستمبر 2019 کو آئی او ایس 1 پر آئی او ایس آپریٹنگ سسٹم جاری کیا۔

جی میل ایپ ڈارک موڈ کو غلط قرار دیا گیا ، لیکن گوگل نے اس فیچر کو 2010 کے وسط تک نافذ نہیں کیا۔ تمام آئی فون صارفین کے لیے موزوں ہے۔ دیکھیں کہ آپریٹنگ سسٹم ورژن کیسے کام کرتا ہے۔ آخری لیکن کم از کم ، جی میل ایپ ڈارک موڈ اسٹیٹ اینڈروئیڈ اور آئی او ایس ڈیوائسز کے لیے۔ ادا کیا
کس طرح کرنے کے لئے ایک سیاہ میں Gmail میں مقرر لوڈ، اتارنا Android 10، iOS اور آئی؟

اینڈرائیڈ 10 اور آئی او ایس 1 کی مدد سے گوگل اور پاول ڈارک موبائل کمپیوٹنگ پلیٹ فارم استعمال کرنے کے قابل ہیں۔ جی میل ایپ ڈارک موڈ کہیں بھی خودکار نہیں ہوگی ، اور کچھ عام ایپس (بشمول جی میل) جب اینڈرائڈ لانچ ہوتی ہیں تو مدھم نہیں ہوتیں۔

کچھ مہینوں بعد ، میرا ای میل کلائنٹ گوگل پر زیادہ مقبول نہیں تھا ، اس لیے میں نے جی میل میں “بلیک سکرین موڈ” شامل کیا۔ اینڈرائیڈ 10 اور آئی او ایس۔ گوگل چند ہفتوں میں تازہ ترین اپ ڈیٹ جاری کرے گا۔ اگر گوگل اپ ڈیٹ نہیں کرتا ہے تو یہ جلد ریلیز ہو جائے گا۔ اندھیرا ضروری ہے۔

اینڈرائیڈ 10 پر اندھیرا بہت اچھا ہے جب آپ نیا ڈیفالٹ موڈ ایکٹیویٹ کریں گے تو ڈیفالٹ سسٹم کے ذریعے ڈیزائن کیا گیا پروگرام خود بخود سیاہ ، شفاف اور رنگین ہو جائے گا۔ وال پیپرز ، ڈیوائسز اور الرٹس سے لے کر کیلنڈرز اور ایپل کے تازہ ترین موبائل iOS نوٹیفکیشنز تک ، اس سے فائدہ اٹھائیں۔

جی میل ایپ ڈارک موڈ ڈاؤن لوڈ کرنے کے لیے نیچے کلک کریں۔

جی میل ایپ ڈارک موڈ ڈاؤن لوڈ کرنے کے لیے یہاں کلک کریں۔

درد ، مایوسی اور سپیم کو ختم کرنے کے لیے سمارٹ جی میل ٹپس استعمال کریں جی میل
نہ بھیجیں ، اسے بعد میں بھیجیں۔
گوگل نے جی میل خریدا ہے جی میل
کو سمارٹ آرٹیکلز میں دلچسپ موضوعات لکھنا پسند ہے۔
سب سے پہلے ، اینڈرائیڈ 10 پر جی میل اکاؤنٹ چلانے کا ایک طریقہ ہے۔

اینڈرائیڈ پر ، جی میل ایپ ڈارک موڈ سیٹنگز کو بلیک میں آن کریں۔

سب سے پہلے ، یقینی بنائیں کہ آپ پلے پر جی میل کا تازہ ترین ورژن استعمال کر رہے ہیں ، جی میل کھولیں ، اور اوپر بائیں کونے میں ہیمبرگر آئیکن پر کلک کریں۔ فہرست کے نیچے سکرول کریں ، سیٹنگز پر کلک کریں ، جنرل سیٹنگز کو منتخب کریں ، ڈیفالٹ نام کو تھپتھپائیں ، اور کھلنے والی ونڈو میں ہائی لائٹ کو منتخب کریں۔


اگر آپ اینڈرائیڈ 10 یا اس کے بعد کے ورژن استعمال کر رہے ہیں اور ڈارک سسٹمز کے ساتھ ہم آہنگ ہیں تو آپ سسٹم ماڈل منتخب کر سکتے ہیں۔ سیاہ جلد کے لیے بہترین۔ بیٹری انڈیکیٹر آپ کے اینڈرائیڈ 10 ڈیوائس کے اوپری حصے میں ظاہر ہوتا ہے ، اور آپ ایپ کو بیٹری اور کم پاور موڈ پر چلا سکتے ہیں۔

تاہم ، اینڈرائیڈ ایپس کچھ شیئر کرتی ہیں۔ تاہم ، آپ اسے Gmail میں فعال کرسکتے ہیں۔
جی میل ایڈریس والے آئی فون صارف کی حیثیت سے ، میں ان تمام اینڈرائیڈ صارفین سے حسد کرتا ہوں جو ڈارک جی پی ایس موڈ استعمال کر سکتے ہیں ، لیکن گوگل کا دعویٰ ہے کہ یہ جادو آئی او ایس پر استعمال کیا جا سکتا ہے ، لیکن دوسری چیزوں پر نہیں۔ .. میں کبھی نہیں جانتا تھا ، میں اکیلا نہیں ہوں ، اس لیے میں تازہ ترین خبروں کو نہیں جانتا ، کبھی کبھی جی میل اینڈرائیڈ پر سوئچ کرتا ہے۔

اینڈرائیڈ صارفین کو اس کی فکر نہیں کرنی چاہیے۔ یہ ہمیشہ تبدیل ہوتا دکھائی دیتا ہے۔ تاہم ، یہ مشکل اور مشکل ہوسکتا ہے۔ کسی بھی اینڈرائیڈ کی طرح ، ایک کھلی تھیم جی میل میں محفوظ ہوتی ہے۔ فی الحال گوگل میل آؤٹ پٹ کرنے کا کوئی خاص طریقہ نہیں ہے (ہیمبرگر آئیکن> ترتیبات> ترتیبات دیکھیں)۔ بصورت دیگر ، اپنے اینڈرائیڈ اسمارٹ فون کو دوبارہ شروع کریں اور جی میل پر واپس جائیں۔ آپ “ترتیبات”> “جی میل ، جی میل ، اور اطلاعات”> “حذف کریں” (میرے پکسل سیٹ اپ پر) کے لیے جی میل پر کلک کر سکتے ہیں ، لیکن یہ آپ کے اینڈرائڈ ڈیوائس پر منحصر ہے۔

بنیادی ترتیبات کے صفحے پر واپس جائیں اور سسٹم> مزید> ترتیبات پروگرام لاگت کے انتظام پر کلک کریں (کوڈ کے لحاظ سے مختلف ہو سکتے ہیں)۔ کبھی کبھی “ایک”۔ یہ تب ہوتا ہے جب آپ جلدی سے مواد میں ترمیم کریں۔ ایک اور سافٹ ویئر کی خرابی اس صورت میں ، لہجے کو بولڈ میں تبدیل کریں۔ اگر یہ ترتیبات کام نہیں کرتی ہیں ، اور اگر یہ بہترین آپشن نہیں ہے ، تو آپ گوگل لو لو اور اسپارک استعمال کرسکتے ہیں اگر یہ ہمیشہ تاریک نہ ہو۔ یہ صرف ایک تحفہ نہیں ہے ، یہ ایک چمکدار اور بھاری اسکرین سے بہتر ہے۔

  1. جی میل میں ، فون کے بائیں جانب ہیمبرگر مینو پر کلک کریں۔
  2. نیچے سکرول کریں اور ترتیبات کا بٹن دبائیں۔
  3. عمومی ترتیبات پر کلک کریں۔
  4. مینو دبائیں۔
  5. اگر آپ نے ٹائل کے سسٹم سٹائل کا تعین کیا ہے تو ، سسٹم ٹچ سسٹم بٹن دبائیں۔

اینڈرائیڈ 10
کے لیے بلیک انسٹالیشن ایک مسئلہ ہے۔

  1. [ترتیبات] میں [دکھائیں] بٹن پر کلک کریں۔
  2. مینو کے نچلے حصے میں ، ترتیب ایک تاریک تھیم بن جاتی ہے۔
    اگلے مرحلے میں ، آپ سیکھیں گے کہ کس طرح جی آئی ایم ایم جی میل کو سیاہ اور سفید میں کھولنا ہے۔

جی میل ایپ ڈارک موڈ گوگل کو آئی او ایس سے زیادہ گہرائی میں جانے دیتا ہے۔

آئی فون کی شکل نہیں بدلی۔ یقینی بنائیں کہ iOS 13+ یا بعد میں Gmail ایپ ڈارک موڈ ورژن 6.0.200412+ غیر فعال ہے۔ پھر اوپر دائیں جانب شٹ ڈاؤن بٹن پر کلک کریں۔ نیچے سکرول کریں اور ترتیبات پر کلک کریں۔ پھر ایک عنوان منتخب کریں۔ یہاں آپ ہمیشہ سیاہ ڈیزائن یا “تجزیہ کا نظام” استعمال کرنے کے لیے “کالا” منتخب کر سکتے ہیں۔ اس سے جی میل ایپ ڈارک موڈ کو آئی او ایس پر جو آپ استعمال کرتے ہیں اس سے زیادہ مطابقت رکھتا ہے۔

اگر آپ کو ابھی مینو نہیں ملتا ہے تو ، آپ اکیلے نہیں ہیں۔ ایپ کے تازہ ترین ورژن کے ساتھ ، گوگل بہتر ہدایات فراہم کرتا ہے۔ ہمارے تجربے میں ، ریزیومے کی تصدیق کرنے کا بہترین طریقہ ایپلی کیشن کو بند کرنا ہے۔ آپ اسے کئی بار آزما سکتے ہیں ، لیکن آپ اسے نیچے دی گئی فہرست میں پائیں گے۔
عام طور پر ، گوگل آپ کے مواد کو اپ ڈیٹ کرتا ہے (جب نیا بلیک بیری 13 (“ترتیبات”> “لائیو اور لائٹ”> “ڈارک”) استعمال کرنے کے لیے آئی او ایس 13 کو ترتیب دے رہا ہے)۔

  1. جی میل ایپلی کیشن میں ، اوپری دائیں کونے میں موجود سٹیزن مینو پر کلک کریں۔
  2. جائزوں کی فہرست مرتب کریں۔
  3. ایڈریس پر کلک کریں۔
  4. جی اے بہت متحرک ہے۔ آئی او ایس 11 اور 12 میں ، آپ جی میل کی ترتیبات میں جا کر اور سیاہ کو منتخب کر کے ڈارک تھیم منتخب کر سکتے ہیں۔

مفید متعلقہ لنکس:

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *