ونڈوز 10 کے لیے جی میل ایپ میں بہترین فیچرز اور سیٹنگز شامل ہیں

ونڈوز 10 کے لیے جی میل ایپ میں بہترین فیچرز اور سیٹنگز شامل ہیں

ونڈوز 10 کے لیے جی میل ایپ کے بارے میں مکمل تفصیلات۔

چاہے آپ اپنا کمپیوٹر تفریح ​​یا کام کے لیے استعمال کر رہے ہوں ، لوگوں کے ساتھ رابطے میں رہنے اور اپنی زندگی کو سنبھالنے کے لیے ای میل ایک بہترین طریقہ ہے۔ گوگل کا بلٹ ان ویب انٹرفیس مطلوبہ بہت کچھ چھوڑ دیتا ہے ، لیکن خوش قسمتی سے ، آپ اس بلٹ ان انٹرفیس کو ونڈوز میل یا آؤٹ لک میں بطور ای میل کلائنٹ استعمال کرنا بند نہیں کریں گے۔ ونڈوز 10 صارفین کے لیے جی میل ایپ کے پاس جی میل کلائنٹ کے حل کے لیے کئی ممکنہ اختیارات ہیں۔ میل یا آؤٹ لک کے لیے آسان تبدیلیاں۔

ونڈوز 10 کے لیے جی میل ایپ کے صارف کی حیثیت سے ، میں نے ونڈوز 10 کے لیے کئی جی میل ایپ آزمائی ، اور یہاں کچھ ایسے ہیں جنہوں نے مجھے متاثر کیا۔ اگرچہ ان میں سے بیشتر ایپلی کیشنز خاص طور پر جی میل کے لیے ڈیزائن کی گئی ہیں ، وہ آپ کی دوسری میل سروسز کے ساتھ بھی کام کریں گی ، جو ان کے جی میل اور ای میل دونوں اکاؤنٹس کو سنبھالنے کی کوشش کرنے والوں کے لیے مثالی بناتی ہیں۔ ونڈوز میں ہمارے پسندیدہ جی میل کلائنٹ کے لیے ہمارے اختیارات یہ ہیں۔

ونڈوز 10 میل ایپ کے لیے جی میل ایپ ترتیب دیں۔


سب سے پہلے ، ای میل کی درخواست کو ترتیب دیں۔ ونڈوز 10 میں تین ایپلی کیشنز کے بارے میں حیرت انگیز بات یہ ہے کہ وہ سب مربوط ہیں۔ جب آپ کسی ایپ میں گوگل اکاؤنٹ شامل کرتے ہیں تو یہ خود بخود دیگر دو ایپس کے ساتھ ضم ہوجاتا ہے۔ ای میل ایپلیکیشن کھولنے کے لیے ، کلک کریں اور ای میل درج کریں۔

بہترین نتیجہ ایک قابل اعتماد مائیکرو .af ای میل ایپلی کیشن ہے۔ ای میل ایپلیکیشن کو تین حصوں میں تقسیم کیا گیا ہے۔ ای میل اکاؤنٹس کی فہرست ساتھ ساتھ ظاہر ہوتی ہے ، درمیانی فولڈر میں تمام ای میلز کی مختصر تفصیل اور سائیڈ پر ایک مکمل ذاتی ای میل۔

بائیں جانب اکاؤنٹس پر کلک کریں ، اور پھر بائیں جانب اکاؤنٹ شامل کریں پر کلک کریں۔ ایک پاپ اپ ڈائیلاگ باکس ظاہر ہوتا ہے جہاں آپ اپنے ای میل سروس فراہم کنندہ کو منتخب کر سکتے ہیں آپ Outlook.com ، Exchange Accounts ، Yahoo Mail ، iCloud Mail ، یا کوئی دوسرا POP یا IMAP میل اکاؤنٹ شامل کر سکتے ہیں۔ اس صورت میں ، گوگل کا انتخاب کریں۔ پھر اپنا گوگل سرٹیفکیٹ درج کریں اور کلک کریں۔

ونڈوز کو اپنے ای میل ، کیلنڈر اور روابط تک رسائی دیں۔ اگر سب کچھ ٹھیک چل رہا ہے تو ، آپ کو ایک کامیابی کا پیغام ملنا چاہیے جس سے ظاہر ہوتا ہے کہ اکاؤنٹ ونڈوز میں شامل کر دیا گیا ہے۔ جی میل ان باکس میں موجود تمام ای میلز اب میل ایپلیکیشن سے منسلک ہونی چاہئیں۔ آپ دیکھتے ہیں کہ بطور ڈیفالٹ ، میل ایپ آپ کو آپ کا ان باکس دکھاتی ہے اور آپ کام کر چکے ہیں۔

ونڈو 10 کے لیے جی میل ایپ ڈاؤن لوڈ کرنے کے لیے نیچے کلک کریں۔

ونڈوز 10 کے لیے جی میل ایپ ڈاؤن لوڈ کرنے کے لیے یہاں کلک کریں۔


اگر آپ کے پاس مکمل Gmail لیبل ہیں ٹھیک ہے ، آگے بڑھیں اور دوسرے لنک پر کلک کریں اور یہ آپ کے ای میل میں دیگر تمام لیبل جمع کرے گا ، جو کہ اصل میں میل ایپ کے فولڈر ہیں۔ تاہم ، جب آپ کلک کریں گے تو پینل اچانک نمودار ہو جائے گا ، لہذا اگر آپ کو ایک وقت میں ایک سے زیادہ لیبل تک رسائی حاصل کرنے کی ضرورت ہے تو آپ کو دائیں کلک کریں اور آپشن کو منتخب کرنے کی ضرورت ہے۔ یہ لیبل اب ان باکس فولڈر میں دکھائے جائیں گے اور کسی بھی وقت ان تک رسائی حاصل کی جا سکتی ہے۔

پہلے سے طے شدہ طور پر ، میل ایپ صرف گزشتہ تین ماہ میں ای میل ڈاؤن لوڈ کرتی ہے۔ اگر آپ اسے تبدیل کرنا چاہتے ہیں تو آپ کو ترتیبات میں جانا ہوگا۔ اگر سائڈبار وسیع نہیں ہے تو ، آپ اسے اوپر دائیں کونے میں تین افقی لنکس پر کلک کرکے بڑھا سکتے ہیں۔

سائڈبار کے دائیں جانب گیئر آئیکن۔ دائیں طرف ، ایک پریزنٹیشن ہوگی جہاں آپ میل ایپ کے لیے مختلف ترتیبات بنا سکتے ہیں۔ سب سے اوپر ، آپ کو منظم اکاؤنٹس پر کلک کرنے کی ضرورت ہوگی۔ پھر اس ای میل اکاؤنٹ پر کلک کریں جسے آپ سیٹ اپ کرنا چاہتے ہیں۔ ہمارے معاملے میں ، یہ جی میل اکاؤنٹ کے لیے ہے۔

اکاؤنٹس پر کلک کریں اور ایک ڈائیلاگ ظاہر ہوگا جہاں آپ ای میل اکاؤنٹ کا نام بدل سکتے ہیں ، اسے حذف کرسکتے ہیں یا میل باکسز کے لیے ہم وقت سازی کی ترتیبات کو تبدیل کرسکتے ہیں۔ اس آپشن پر کلک کرنے سے جیلما ہیمسٹر سیٹنگز ڈائیلاگ کھل جائے گا۔ یہاں آپ منتخب کر سکتے ہیں کہ نئی ای میلز کب ڈاؤن لوڈ کریں اور کیا مکمل پیغامات اور ویب تصاویر ڈاؤن لوڈ کریں۔

ذیل میں ، آپ اپنے رابطوں اور کیلنڈر کو کئی بار تبدیل کر سکتے ہیں اور اپنی پسند کی تمام ای میلز ڈاؤن لوڈ کر سکتے ہیں ، ایک وقت میں 3 ماہ جانے کا دوسرا آپشن ، جو تمام ای میلز بغیر ای میل کے ڈاؤن لوڈ کر دے گا۔ آخر میں ، اگر آپ چاہیں تو ای میلز ، کیلنڈرز یا رابطے الگ کر سکتے ہیں۔ نوٹ کریں کہ آپ ان ترتیبات کو اپنی ترتیبات میں ترتیب دے سکتے ہیں اور رابطے بنا سکتے ہیں۔

ونڈوز 10 کے لیے جی میل ایپ کا وصف۔

آپ جی میل ایپ کو بغیر براؤزر کے ونڈوز 10 کے استعمال کر سکتے ہیں۔ ٹاسک بار سے براہ راست ایزی میل کو فعال کریں۔ اپنے کیلنڈر ، نوٹس اور روابط تک آسانی سے رسائی حاصل کریں۔ کوئی میل مت چھوڑیں۔ آنے والے پیغامات کی اطلاع۔ ملٹی یوزر سپورٹ: ایک وقت میں پانچ اکاؤنٹس میں لاگ ان کریں۔ سائڈبار کے ذریعے اپنے اکاؤنٹ پر کلک کریں۔ پاس ورڈ ترتیب دے کر اپنے ای میل کی حفاظت کریں۔

ایک کلک کے ساتھ ای میل پتے کھولنے کے لیے ایزی میل کو بطور ڈیفالٹ ای میل ایپ استعمال کریں۔ براہ راست دم کے ساتھ اپنے ای میل کا پیش نظارہ کریں لاک اسکرین اور ٹاسک بار پر پڑھے ہوئے پیغامات کی تعداد چیک کریں۔ اپنی آنکھوں کو اندھیرے میں آرام کرنے دیں۔ واضح طور پر منظم ایپلیکیشن سیٹنگز اور فارمیٹنگ کے متعدد آپشنز کے ساتھ ایزی میل کو حسب ضرورت بنائیں۔

مفید متعلقہ لنکس:

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *