جی میل ایپ سے تمام ای میلز کو کیسے حذف کریں۔ 7 آسان اقدامات۔

جی میل ایپ سے تمام ای میلز کو کیسے حذف کریں۔ 7 آسان اقدامات۔

جی میل ایپ سے تمام ای میلز کو حذف کرنے کا آسان طریقہ۔

جی میل کا جی میل انٹرفیس اکثر استعمال اور سمجھنے میں آسان ہوتا ہے جب تک کہ آپ دو نکات نہ جانتے ہوں ، بڑی تعداد میں ای میلز کو ایک ساتھ سنبھالنا ایک خواب ہے۔ یہاں ، ہم آپ کو دکھائیں گے کہ جی میل میں تمام مواد کو کیسے حذف کریں اور جی میل ایپ سے تمام ای میلز کو حذف کریں -مخصوص بھیجنے والے اور مطلوبہ الفاظ۔ اگر آپ کو ایک سے زیادہ ای میل نیوز لیٹرز موصول ہوتے ہیں اور انہیں کبھی حذف نہیں کرتے ہیں ، تو بعد میں آسان ہو جائے گا۔

اچھی خبر یہ ہے کہ ان تجاویز کے ساتھ ، آپ ایک سے زیادہ ای میلز جلدی اور آسانی سے بھیج سکتے ہیں۔ جی میل باکس ہر صفحے کے لیے 100 پیغامات دکھاتا ہے۔ اس طرح ، اس موقع پر کہ آپ کو مختلف صفحات پر موجود پیغامات کو مٹانا پڑے گا ، آپ کو مختلف غلطیوں کی تلاش کرنی پڑے گی۔ اس کے باوجود ، جی میل مختلف پیغامات کو مٹانے کے لیے تین تصوراتی انداز پیش کرتا ہے۔

ٹریکنگ ویو میں ، آپ قابل اطلاق نتائج دکھا سکتے ہیں اور ہر اعلان کردہ پیغام کو منتخب کر سکتے ہیں ، چاہے وہ مختلف صفحات پر غائب ہو جائیں۔ چینل بنانا برابر ہے ، اس حقیقت کے باوجود کہ چینلز براہ راست پیغامات کو مٹا سکتے ہیں۔ ان لائنوں کو استعمال کرتے ہوئے ، وز ڈراپ ڈاؤن مینو منتخب کر سکتا ہے اور بعد میں بہترین معیار کی ترسیل ، متحرک متبادل اور نئے میل کے انتخاب کو صاف کر سکتا ہے۔

جی میل ایپ سے تمام ای میلز کو حذف کرنے کا پہلا مرحلہ ۔

اپنا جی میل پتہ درج کریں۔

جی میل ایپ سے تمام ای میلز کو حذف کرنے کا دوسرا مرحلہ ۔

مندرجہ بالا پیچھا کرنے والے خانے میں ساتھ والی کلید درج کریں۔ مثال کے طور پر ، فرد کا نام ، ای میل پتہ ، یا خفیہ کلید درج کریں۔

جی میل ایپ سے تمام ای میلز کو حذف کرنے کا تیسرا مرحلہ ۔

تمام صفحات کے نتائج کو منتخب کرنے کے لیے ، انڈیکس شدہ فہرستیں bx منتخب کریں۔

جی میل ایپ سے تمام ای میلز کو حذف کرنے کا چوتھا مرحلہ ۔

ران ڈاون کے ساتھ ### کے بارے میں بات کریں۔ تمام صفحات کے اثرات کے اثرات کو منتخب کرنے کے بعد ، یہ انتخاب نامکمل ہوگا۔

جی میل ایپ سے تمام ای میلز کو حذف کرنے کا پانچواں مرحلہ ۔

اس وقت جب اس کے بارے میں کوئی شک نہیں ، “نہیں” اور درخواست کی تصدیق کریں۔ ان لائنوں کے ساتھ ، منتخب کردہ فضلہ کو 0 دن کے بعد ضائع کیا جاسکتا ہے۔ “براڈن” بٹن لیں ، “ناپسندیدہ صفحہ” منتخب کریں ، تمام پیغامات کو ماضی کی طرح منتخب کریں اور “ہمیشہ کے لیے” مٹا دیں۔

1. “ترتیبات” علامت کو “دیکھیں” منتظم کے سب سے اونچے مقام پر کھینچیں اور “ترتیبات” کو منتخب کریں۔

2. چینل کو تھپتھپائیں اور ونڈو کی بنیاد پر نیا فلٹر بنائیں کو منتخب کریں۔

3. ڈراپ ڈاؤن باکس میں ، چینل پوائنٹ درج کریں ، مثال کے طور پر ، بھیجنے والے کا ای میل پتہ ، تصدیق ، یا درج ذیل شرائط۔ تمام پیغامات حاصل کرنے کے لیے ، فیلڈ میں “*” ٹائپ کریں۔ “کیچ فریز” فیلڈ میں ، “ستمبر 201 تک کمپوز کریں” درج کریں اور موجودہ یا دوسری تاریخ درج کریں۔ جیسا کہ ہوسکتا ہے ، EEE/MM/HH ڈیزائن استعمال کریں تاکہ زیادہ قائم پیغامات کو منتقل کیا جا سکے۔

4. سنیپ چیٹ “یہ پیچھا کیسے ترتیب دیا جائے”۔

5. “سویٹ” اور “میرا کھیل منتخب کریں” کو منتخب کریں۔

6. چینل کے نتائج ملتوی کرنے کے لیے ، “فلٹر بنائیں” پر کلک کریں اور چینل کی فہرست پر واپس جائیں۔ خوفناک ای میل کوڑے دان میں بھیجا گیا۔ پکڑو۔

7. اپنے چینل سے اپنی چھٹی کے مطالبے کی تصدیق اور تصدیق کریں۔ ایک نئے ای میل کے ساتھ کام کرنا چھوڑ دیں۔ اس درجہ بندی والے چینلز خطرناک نہیں ہیں۔

جی میل اکاؤنٹ ڈیلیٹ کرنے کے لیے نیچے کلک کریں۔

جی میل اکاؤنٹ ڈیلیٹ کرنے کے لیے یہاں کلک کریں۔

  • “ان باکس” یا “تمام ای میلز” ای میل کو تیزی سے مٹا دیں جسے آپ کو مٹانے کی ضرورت ہے۔ اگر کوئی تشخیص نہیں ہے تو ، “مزید” بٹن پر کلک کریں۔
  • اوپر کے کنٹینر میں ، پکڑنے اور بتدریج اشارہ کرنے کے لیے ای میل ایڈریس کی قسم منتخب کریں۔ ڈراپ ڈاؤن رن ڈاون کے اختیارات ہیں: سب کچھ ، کچھ بھی نہیں ، پڑھیں ، نہ پڑھیں ، تجاویز ، اور منتخب کریں۔ جیسا کہ بنیادی علاقے میں حوالہ دیا گیا ہے ، B جیسے چند انتخاب ، مندرجہ ذیل عزم کو منتخب کریں ہر چیز برابر ہے۔
  • وائپر لگائیں اور منتخب کردہ ڈسٹ بن پر جائیں۔ جی میل ایپ سے تمام ای میلز کو جلدی سے حذف کرنے کے لیے ، کوڑے دان کے بٹن پر کلک کریں ، ای میل کو منتخب کریں ، اور “ناقابل یقین بحری” بٹن کو اسنیپ کریں۔

اینڈرائیڈ پر جی میل ایپ سے تمام ای میلز کو کیسے ڈیلیٹ کریں؟

یہاں تک کہ ڈیسک ٹاپ براؤزرز (جیسے کروم ، فائر فاکس ، سفاری ، اینڈرائیڈ ، یا آئی او ایس ڈیوائسز) کے طور پر استعمال ہونے والی ایپلی کیشنز کے لیے بھی ، گوگل کا جی میل مفت استعمال کیا جا سکتا ہے اور آپ کے پیغامات کو آپ کے گوگل اکاؤنٹ سے منسلک تمام گیجٹس سے مطابقت پذیر بنایا جا سکتا ہے۔

جب تک آپ ماہانہ سبسکرپشن فیس ادا نہیں کرتے ، آپ کا گوگل اکاؤنٹ جی میل ، گوگل ڈرائیو اور گوگل امیجز کو اسٹور کرنے کے لیے صرف 1 جی بی مفت اسٹوریج اسپیس استعمال کرے گا۔
اگر آپ کے پاس کاروباری اور ذاتی ای میلز اور میلنگ لسٹوں کی مکمل فہرست ہے جو خریدی نہیں گئی ہے تو رقص فروخت کرنے کے لیے آپ کے ان باکس میں ایک سیل ظاہر ہوگا۔ یہ دوبارہ شروع کرنے کا وقت ہوسکتا ہے۔

آئی فون پر جی میل کے ساتھ تمام پیغامات کو مٹانے کے لیے مرحلہ وار ہدایات۔

یہ توقع کرتے ہوئے کہ پروگرام کے پروگرامر ان تمام پیغامات کو شامل کر سکتے ہیں جو انہیں اتفاقی طور پر ملے ، ایپل نے تمام کیچز کو سرایت نہ کرنے کا انتخاب کیا۔ یہ کلائنٹس کو اجازت دیتا ہے کہ وہ آسانی سے تمام پیغامات کو دوبارہ حاصل کریں۔ کسی بھی صورت میں ، آپ کے آئی فون پر تمام پیغامات کو نکالنے کا مطلب یہ نہیں ہے کہ یہ قابل فہم ہے۔

واقعی ، آپ کے آئی فون پر آپ کے ہر پیغام کو حاصل کرنے کے صرف چند طریقے ہیں جو کوئی بھی ایک لمحے میں کرسکتا ہے۔

اپنی ای میل ایپلیکیشن کھولیں۔

لفافے پر اس ای میل پر جائیں جو آپ کو مٹانے کی ضرورت ہے۔

صفحے کے سب سے اونچے مقام پر “تبدیل” بٹن کو منتخب کریں۔

آرگنائزر میں بنیادی ای میل ٹائپ کریں۔

اپنے انگوٹھے سے “موو” بٹن کو اسنیپ کریں اور تھامیں ، پرنسپل ای میل کیچ کو تھپتھپائیں ، اور “موو” بٹن کو خارج کریں۔

آئی فون میں چند لمحے لگ سکتے ہیں۔ اگر یہ بہت زیادہ پریشانی نہیں ہے توقف کریں۔

یہ فریم ورک آپ کو اجازت دیتا ہے کہ تمام پیغامات کو بنیادی لفافے سے نئے آرگنائزر کو مٹا دیں۔ ہماری صورتحال کے لیے ، ہم ایک “پرانے کاغذ” کے منتظم کی طرف جا رہے ہیں۔

اسی طرح ، اس میں کچھ وقت لگ سکتا ہے ، لہذا آپ کو اپنے ٹیلی فون سے رابطہ نہیں کرنا چاہیے جبکہ یہ یقین کرتے ہوئے کہ آپ کا ای میل ری سائیکل بن میں منتقل ہو جائے گا۔

اس حکمت عملی میں کچھ رکاوٹیں ہیں۔ آپ بیک وقت کسی منتظم کو استعمال کر سکتے ہیں۔ لفافوں میں ای میل کے الارم کو بہتر بنانا ضروری ہے ، تاہم ، منتظمین میں اسی طرح کے نکات کو دوبارہ کرنا مشکل ہے۔

مفید متعلقہ لنکس:

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *