ٹک ٹاک مالک کون ہے۔ بائٹ ڈانس 2021 میں 3 بلین سیاہ کا منافع کمایا۔

ٹک ٹاک مالک کون ہے۔ بائٹ ڈانس 2021 میں 3 بلین سیاہ کا منافع کمایا۔

ٹک ٹاک اور قیادت کا مالک کون ہے ؟

بیجنگ (رائٹرز) دنیا کا سب سے مشہور ویڈیو گیم بنانے والا۔ BitTrans نے جمعرات کو چینی کمپنیوں میں ایک نئے لیڈر کا اعلان کیا ، جس کا مقصد سال کے آخر تک عالمی افرادی قوت کو 100،000 تک بڑھانا ہے۔

3 بلین ڈالر کی جدید فنڈنگ ​​کی عمر میں ، اس وقت 0 ممالک میں 10 لاکھ مزدور ہیں۔ چیف منافع کے ماہر ژانگ لیڈونگ کو چین کا کمرشل ڈائریکٹر مقرر کیا گیا ہے اور حکمت عملی اور آمدنی سمیت چینی مارکیٹ میں پیداواری کاموں کی نگرانی کرتا ہے۔

جبکہ شارٹ ویڈیو ڈائریکٹر ڈوان کیلی ژانگ نان چین ٹریڈ کے چیف ایگزیکٹو ہیں ، پورے چائنا گروپ کے جنرل منیجر تیا تیاؤ ، ڈوان اور سیگوا ویڈیو سمیت ممالک کی پیداوار کی نگرانی کرتے ہیں۔ اس بیان کی اطلاع کمپنی کے بانی اور سی ای او جانگ یامین کو دی جائے گی جو کمپنی کے عالمی منصوبوں پر توجہ دیں گے۔

جانگ چانگ نے ایک بیان میں کہا ، “اگلے تین سالوں میں ، ہم اپنے دفتر کے تمام شعبوں کی کھوج کریں گے اور کمپنی کی مقامی ثقافت اور طریقوں کے بارے میں جانیں گے۔” سینسر ٹاور کے مطابق ، سافٹ وئیر ٹریکرز نے گزشتہ دو ماہ سے ایپل سٹورز اور گوگل پلے سے دنیا بھر میں تمام مفت سافٹ وئیر ٹکٹ ڈاؤن لوڈ کیے ہیں۔

اس کی مقبولیت نے کئی ممالک میں ریگولیٹرز کی توجہ حاصل کی ہے۔ بائٹ ڈانس اس وقت امریکی قومی سلامتی کے سروے میں شامل ہے۔ صارف کے ڈیٹا کے انتظام کے لیے ایک درست امریکی ٹک ٹوک۔
پچھلے سال ، رائٹرز نے اطلاع دی تھی کہ بیٹریس اپنی چینی کارروائیوں سے منافع بخش ٹک ٹاک کو کاٹ کر اس مسئلے سے نمٹ رہی ہے۔

ہیڈ کوارٹر بیجنگ میں ، کمپنی پیپسیکو کے شاندار پروگرام ، بھارتی سوشل میڈیا پروگرام اور راک پروگرام پیش کرتی ہے۔ (بیجنگ انزاگی یانگ اور شنگھائی برینڈا گو John جان ہاروے اور جیسن نیلی رپورٹ)

جائیداد کا مسئلہ۔

سوشل میڈیا پروگرام اور دیگر کنزیومر ٹیکنالوجی پروڈکٹس جو ہم استعمال کرتے ہیں وہ امریکہ میں مقیم کمپنیوں کی ملکیت ہیں۔ امریکہ یا دیگر مغربی ممالک جیسے برطانیہ یا سویڈن سے۔

کیا ہمیں یہ فکر کرنی چاہیے کہ یہ کمپنی ایک ظلم میں ہے جس نے ابھی تک صارفین کی پرائیویسی اور پرائیویسی کے حق کو مدنظر نہیں رکھا؟ آج بھی ، ذاتی معلومات اور ایپلی کیشنز کو شیئر کرنے کے بارے میں بہت سے سوالات ہیں۔ کیلیفورنیا کی وفاقی عدالت میں اپیل کا فیصلہ:

معاملہ زیر تفتیش ہے۔ لیکن وفاقی حکومت افراد کے لیے درخواست استعمال کر سکتی ہے امریکہ نے فوجی اہلکاروں سمیت کچھ اہلکاروں کو واپس لینے کا فیصلہ کیا ہے۔ سینیٹ نے اس اصطلاح کے استعمال پر پابندی کا قانون منظور کیا۔

اس میگزین کے باہر ٹک ٹوک استعمال نہ کریں۔ لیکن ذیل میں نصوص کی ایک فہرست ہے جو مختلف زاویوں سے استعمال کی جا سکتی ہے۔ وزیر دفاع نے عوام پر زور دیا کہ وہ قومی سلامتی کے مسائل کے لیے حکمت عملی اپنائیں۔

وال اسٹریٹ جرنل۔
اگر یہ حکمت عملی امریکی ریگولیٹرز اور کسٹمر مانیٹرنگ کو کنٹرول کر سکتی ہے تو آپ کو اپنی ذاتی معلومات امریکہ کے ساتھ شیئر کرنے پر توجہ دینی چاہیے۔

ٹک ٹاک ڈاؤن لوڈ کرنے کے لیے نیچے کلک کریں۔

ٹک ٹاک ڈاؤن لوڈ کرنے کے لیے یہاں کلک کریں۔

چیک اسپیچ کیا ہے؟

ٹک ٹاک صارفین کو 15 سیکنڈ سے بھی کم وقت میں موبائل فون پر ویڈیو دیکھنے اور چلانے دیتا ہے۔ پروگرام اعلی معیار ، چھوٹے اور درمیانے درجے کے ویڈیوز میں مہارت رکھتا ہے۔ اپنے ویڈیوز میں فلٹرڈ بیک گراؤنڈ میوزک اور بہت کچھ شامل کرنے کے علاوہ ، آپ مواد کو کئی جگہوں پر ڈپلیکیٹ ویڈیو بنانے کی اجازت دے سکتے ہیں۔

یہ ایک مختصر ویڈیو ہے جو مختصر نام کی آواز کی نقل کرتی ہے۔ یہ ایک چینی کمپنی ہے جس نے 2016 میں بیٹن کی بنیاد رکھی۔

بیت ڈانس کی مالیت 2019 میں 1 بلین ین ہے اور یہ دنیا کی مشہور کمپنیوں میں سے ایک بن گئی ہے۔ مائیکرو سافٹ نے کہا کہ اس نے کرکٹ بیس اور سافٹ بینک گروپ سمیت دیگر پروگراموں سے اربوں سرمایہ کار وصول کیے ہیں۔

KKH ، ECVT ، SST ، اٹلانٹک جیسے لوگ۔ رقص کے ٹکڑے – 755 بلین تصاویر۔ کمپنی کی ساکھ پوری دنیا میں پھیل رہی ہے۔ حکمت عملی برلن ، جرمنی ، جکارتہ ، لندن ، لاس اینجلس ، ماسکو بے! سیول پولیس۔

دھوکہ دہی کا مقصد کیا ہے؟

جب ایک نئی تعلیم مارکیٹ میں ابھرتی ہے اور مقبولیت حاصل کرنا شروع کر دیتی ہے تو یہ سمجھنا مشکل ہوتا ہے کہ اس کی ضرورت کیوں ہے۔ برسوں کے دوران ، انسٹاگرام امیج کیپچر کے لیے ایک آسان ایپ رہا ہے لیکن ایک مقبول برانڈ اور میڈیا ٹول بن گیا ہے۔

اسنیپ چیٹ کی کہانیاں مبہم لگ سکتی ہیں ، لیکن ایک بار جب وہ مقبول ہو جائیں گی ، انسٹاگرام آئیڈیاز چوری کرتا ہے اور اب چیزیں ان کے ہاتھ میں ہیں۔ جب ٹکٹوں کی بات آتی ہے تو ، تھوڑی سی تفریحی صنعت ہوتی ہے اور لوگ چند منٹ کی قدرتی روشنی کی تلاش میں رہتے ہیں۔ اگر مووی دلچسپ یا زبردست ہے تو اسے “جیت آپ اور ملین” الگورتھم کا استعمال کرتے ہوئے تیزی سے دوبارہ لکھا جا سکتا ہے۔

ٹک ٹاک کس نے بنایا؟

201 میں ، Music.ili (تلفظ “موسیقی”) 13-18 سال کے بچوں کے ساتھ بہت مشہور ہوا۔ موسیقی کا بنیادی مقصد۔ لوگ ویڈیو استعمال کرتے ہیں (جسے اکثر تخلیق کار کہا جاتا ہے) جو کہ مشہور گانے اور ویڈیوز شامل کرتے ہیں۔ سافٹ ویئر کا سب سے مشہور استعمال ڈانس ویڈیوز اور ہونٹوں کی ہم آہنگی کے سیشن بنانا ہے۔ وسط 201 تک ، Musical.ili کے 200 ملین سے زیادہ صارفین ہیں۔

201 شہروں میں ، چینی سافٹ ویئر ڈویلپر بیٹڈینس نے میوزک ڈوئل کے نام سے ایک پروگرام جاری کیا ہے۔ اصل میں چین میں شروع کیا گیا ، ایونٹ ٹک ٹوک کی دنیا بھر میں اپیل کے طور پر جانا جاتا ہے۔ ایک سال میں ، ٹک ٹوک کے 100 ملین سے زیادہ صارفین تھے۔ 2017 میں ، بائی لینڈنس 80 ملین ڈالر میں خریدتا ہے۔ 2018 میں ، بائیک ٹینس میوزیکل صارفین کے اکاؤنٹس میں شامل ہو گیا۔ li اور TikTok اور TikTok نامی ایک پروگرام۔

اس ساکھ اور کسٹمر سروس کے ساتھ ، پروگرام تیزی سے بڑھ رہا ہے۔ 201 کے اوائل میں شروع ہوکر ، ٹک ٹوک انسٹاگرام پال اسٹور پر انسٹاگرام ، واٹس ایپ اور یوٹیوب پر سب سے زیادہ مقبول ایپ بن گیا ہے۔ جولائی 2019 تک ، ٹِک ٹاک کے گوگل پلے اسٹور پر 500 ملین سے زیادہ ڈاؤن لوڈز ہیں۔

بیس استعمال کریں۔

ٹک ٹوک ایک عالمی سوشل میڈیا سائٹ ہے اور اس کے 1 سے زائد مختلف کاروبار بھی ہیں۔ یہ 75 زبانوں میں دستیاب ہے۔ انڈسٹری تجزیہ کار سینسر ٹاور کے مطابق ، پروگرام کو مارچ 2020 میں تقریبا 2 بلین ڈالر اور جنوری 2020 میں 104.7 ملین ڈاؤن لوڈز موصول ہوئے۔

یہاں کچھ اہم شماریاتی تجزیے ہیں:

چین نوجوانوں کے ساتھ سب سے زیادہ مقبول اور مقبول ملک ہے۔ در حقیقت ، ملک میں 400 ملین سے زیادہ لوگ ٹک ٹاک استعمال کرتے ہیں۔ ہر ماہ ڈاؤن لوڈ کے 200 ملین سے زیادہ فعال صارفین ہوتے ہیں۔ تھائی لینڈ میں اخراجات بڑھ رہے ہیں ، سات میں سے ایک پروگرام کے ختم ہونے کا امکان ہے۔ تقریبا 96 96 ملین امریکہ سے آئے تھے۔

مفید متعلقہ لنکس:

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *