اسنیپ چیٹ کا استعمال کیسے کریں؟ | آسان اقدامات میں نئے صارفین کے لیے 50+ خصوصیات

اسنیپ چیٹ کا استعمال کیسے کریں؟ | آسان اقدامات میں نئے صارفین کے لیے 50+ خصوصیات

سنیپ چیٹ کو مرحلہ وار کیسے استعمال کریں؟

جب سنیپ چیٹ ، 2011 میں لانچ کیا گیا ، ایک ایسی ایپ ہے جو پین-ترک یوتھ میسجنگ ایپس کی طرح ہے۔ اس کے دستخطی فنکشن – دیکھنے کے بعد خودکار اور سمجھوتہ شدہ ویڈیو پیغامات بھیجنا – اشتہار کی دلچسپ اور فوری نوعیت کی عکاسی کرتا ہے۔ ایک بالغ کے مداخلت کرنے سے پہلے خط و کتابت غائب ہو جاتی ہے۔

یہ حالیہ برسوں میں تبدیل ہوا ہے۔ عارضی پیغام رسانی کا ماڈل نہ صرف اسنیپ چیٹ کو زندہ رکھتا ہے بلکہ فیس بک اور انسٹاگرام جیسے پلیٹ فارمز پر مصنوعات کے لیے اہم ایندھن بھی تیار کرتا ہے۔ اس موسم گرما میں انسٹاگرام کی کہانیاں – سنیپ چیٹ کا ایک لائیو ورژن – 400 ملین صارفین تک پہنچ گیا۔ یہ موجودہ سنیپ چیٹ صارفین کی تعداد سے دوگنا ہے جنہوں نے گزشتہ سہ ماہی میں 8 ملین صارفین کو کھو دیا۔

انسٹاگرام کی کہانیوں کے ذریعے مارکیٹ میں غائب تصاویر کے لیے ، سنیپ چیٹ استعمال کرنے کی بہت سی وجوہات ہیں۔ ایک eMarketer سروے کے مطابق ، 16.4 ملین امریکی نوجوان اسنیپ چیٹ ، 12.8 ملین انسٹاگرام صارفین اور 11.5 ملین فیس بک استعمال کرتے ہیں۔ فیس بک نوعمر صارفین کی کمی کے ساتھ ، وہ توقع کرتے ہیں کہ سنیپ چیٹ کی مقبولیت 12 سے 17 سال کی عمر تک بڑھ جائے گی۔

اسنیپ چیٹ انٹرفیس کا استعمال کیسے کریں؟

اسنیپ چیٹ کے نئے ڈیزائن کا اعلان 29 نومبر 2017 کو کیا گیا تھا ، اور فروری 2018 کے اوائل میں بہت سے صارفین کو پہنچایا گیا ، اور انٹرفیس کو دوبارہ حسب ضرورت بنا کر ، دوستوں کے ساتھ کہانیاں لکھ کر ، اور بائیں اسکرین چیٹس سے منسلک ہو کر بہت سے ایپ صارفین کو الجھا دیا۔ اگرچہ اسنیپ چیٹ کے سی ای او اوون سپیگل نے کہا کہ یہ تبدیلی مستقل ہے ، لیکن مہینوں کی شکایات بشمول 1.25 ملین سے زیادہ دستخطوں والی تبدیلی ڈاٹ آر جی کی درخواست نے کمپنی کو اپنے ڈیزائن کو نئے سرے سے ڈیزائن کرنے پر مجبور کیا۔

اب ، آپ کے دوستوں کی کہانیاں ہمیشہ صحیح اسکرین پر رہتی ہیں۔ فرق صرف یہ ہے کہ وہ اب آئتاکار سیرامک ​​ٹائل دیکھتے ہیں ، انوینٹری نہیں۔ اسکرین کے اوپری بائیں طرف ، سنیپ چیٹ اپریل میں شائع ہونے والے جدولوں میں گروپ انٹرفیس سے 1 سے 1 گروپ چیٹس سے الگ ہونے والی چیٹس دکھاتا ہے۔ نہ کھولے ہوئے حصوں کے آگے ایک زرد نقطہ ظاہر ہوتا ہے ، جو اس بات کی نشاندہی کرتا ہے کہ آپ کے پاس نیا مواد ہے۔

ڈاؤنلوڈ کرنے کے لیے نیچے کلک کریں ، سنیپ چیٹ کا استعمال کیسے کریں؟

ڈاؤنلوڈ کرنے کے لیے یہاں کلک کریں۔

سنیپ چیٹ پروفائل تصاویر کا استعمال کیسے کریں؟

مرکزی سکرین کے اوپری بائیں کونے میں تصویر پروفائل تصویر پر کلک کریں ، پھر اسکرین کے اوپری مرکز میں سنیپ شاٹ تصویر پر کلک کریں۔ اسکرین کے اوپری حصے میں شٹر بٹن پر کلک کریں۔ سنیپ شاٹ میں تصاویر کی ایک سیریز لینے کے لیے آپ اپنے آلے کا فرنٹ کیمرہ استعمال کر سکتے ہیں۔

اس مواد کو آن لائن شیئر کرنے کے لیے ، اسکرین کے اوپری بائیں کونے میں ایکشنز بٹن پر کلک کریں تاکہ ٹوئٹر ، فیس بک اور دیگر سروسز کے دوستوں کو اسنیپ چیٹ میں شامل کرنے کی اجازت مل سکے۔ اگر آپ نئی پروفائل تصویر لینا چاہتے ہیں تو براہ کرم اوپر دائیں کونے میں دوبارہ کوشش کریں بٹن پر کلک کریں۔

اسنیپ چیٹ فلٹر کا استعمال کیسے کریں؟

تصویر لینے کے بعد ، تصویر کے معیار کو ایڈجسٹ کرنے ، اپنے پڑوسی کا درجہ حرارت تبدیل کرنے ، یا سنترپتی موڈ کو تبدیل کرنے کے لیے امیج فلٹر شامل کرنے کے لیے بائیں یا دائیں سوائپ کریں۔ ٹیکسٹ شامل کریں جو یہ بتاتا ہے کہ تصویر کہاں لی گئی ہے۔ اگر آپ پہلا فلٹر استعمال کرنا چاہتے ہیں تو فلٹر کو شامل کرنے کے لیے اپنی انگلی سے اسکرین کے کنارے کو دبائیں اور دوسرے ہاتھ سے گھسیٹیں۔

آپ جغرافیائی فلٹرز آن ڈیمانڈ استعمال کر سکتے ہیں تاکہ سائٹ سے متعلقہ فلٹرز بنائیں اور انہیں سنیپ شاٹس کے طور پر لکھ سکیں۔ یقینی بنائیں کہ آپ کا ڈیزائن اسنیپ چیٹ کی ہدایات سے مماثل ہے ، اسے اپنے ویب پورٹل پر اپ لوڈ کریں ، اپنا مطلوبہ مقام منتخب کریں ، تصدیق کا انتظار کریں ، اور پھر ختم کریں۔ آپ سنیپ چیٹ کے ذریعے مقبول آرٹ دیکھ سکتے ہیں اور جو بھی آپ کی ویب سائٹ وزٹ کرتا ہے وہ اسے استعمال کر سکتا ہے۔

اسنیپ چیٹ کو نومبر 2011 کے آخر میں اپ ڈیٹ کیا گیا تھا۔ ایپ تصویر کے مواد پر مبنی اسٹیل امیجز کے لیے کچھ فلٹرز فراہم کر سکتی ہے۔ چونکہ اس میں سے زیادہ تر تکنیک آبجیکٹ ریکگنیشن ٹیکنالوجی کا استعمال کرتے ہوئے کی گئی ہے ، اس لیے مجھے کون سی خوراک استعمال کرنی چاہیے؟ داخل ہونے کا طریقہ سیکھیں ، پھر اس کتے کو اس نشان کے لیے استعمال کریں “یہ پارٹی!” کہو۔

اسنیپ چیٹ انیمیشن فلٹرز کا استعمال کیسے کریں؟

اپنی تصویر کھینچنے کے لیے ، اسکرین کے اوپری دائیں کونے میں موجود آئیکن پر کلک کریں ، پھر صفحے پر چہرے پر کلک کریں۔ وائر فریم ڈیزائن کو اپنے چہرے پر لگائیں تاکہ فوری چیٹ فلٹر آپشنز دیکھیں۔ پیاسے کتوں کو سادہ وکی اور اوتار پسند ہیں۔ اپنا انتخاب تبدیل کرنے کے لیے ، اپنی انگلی گھسیٹیں اور ہدایات پر عمل کریں جیسے “اپنی ابرو اٹھائیں” اور تصویر لینے کے لیے ریکارڈ بٹن پر کلک کریں ، یا ویڈیو ریکارڈ کرنے کے لیے ریکارڈ بٹن دبائیں اور تھامیں۔ اپریل 2018 میں ، اسنیپ چیٹ نے آئی فون ایکس ٹرپارٹ کیمرے میں ایک فلٹر شامل کیا۔ اس میں تینوں فلٹرز کی سب سے زیادہ درستگی ہے اور یہ چہرے کے جملے کے طور پر زیادہ حقیقت پسندانہ لگتا ہے۔

اسنیپ چیٹ کوٹ کا استعمال کیسے کریں؟

جیسا کہ آپ اوپر تصویر میں دیکھ سکتے ہیں ، بٹموجی کے ارد گرد پیلے رنگ کا پس منظر ایک سنیپ کوڈ ہے (یقین کریں یا نہیں ، پیلے رنگ کے خانے میں سیاہ نقطے اکاؤنٹ کے لیے مخصوص ہیں)۔ اس شخص کو بطور دوست شامل کرنے کے لیے ، آپ کو اس فوری تصویر کو اپنے فون کے کیمرہ رول میں محفوظ کرنا ہوگا۔ اس تصویر کو لینے کے بعد ، تصویر کو منتخب کریں اور اسنیپ چیٹ دوست میں تبدیل کرنے کے لیے صفحے کے اوپر سنیپ کوڈ کو منتخب کریں۔

اسنیپ چیٹ لینس کا استعمال کیسے کریں؟

آپ “لینس” نامی فنکشن کو مزید دلچسپ بنانے کے لیے حقیقت کے مطابق خصوصی اثرات اور خاص آوازیں شامل کر سکتے ہیں۔ لینس کو چالو کرنے کے لیے ، اسنیپ چیٹ کیمرے کی سکرین پر جائیں ، چہرے کو کیمرے کے منظر میں دبائیں اور تھامیں ، اور لینس “ریکارڈ” بٹن کے ساتھ ظاہر ہوگا۔ مطلوبہ لینس کو منتخب کرنے کے لیے ، اپنی انگلی گھسیٹیں اور کلک کرنے کے لیے تھپتھپائیں۔ عام لینس میں “کھوکھلی رینبو” اور “ٹونگ ڈاگ” شامل ہیں۔

اسنیپ چیٹ کی ترتیبات کا استعمال کیسے کریں؟

اسکرین کے اوپری حصے میں شیطان کے آئیکن یا پروفائل تصویر پر کلک کریں ، پھر ونڈو کے اوپری بائیں کونے میں گیئر آئیکن داخل کریں۔ اگر آپ پہلی بار سنیپ چیٹ ترتیب دیتے وقت اس سیکشن کو چھوڑ دیتے ہیں ، تو آپ متعلقہ فیلڈز بھر سکتے ہیں اور اپنا موبائل فون نمبر دیکھ سکتے ہیں۔

اس ترتیب کو تبدیل کر کے ، آپ سروس میں موجود کسی بھی پیغام پر سنیپ چیٹ کھول سکتے ہیں (نہ صرف آپ کے دوست) (بلکہ ایسا ضرور کریں)۔ اسنیپ چیٹ کے اینڈرائیڈ ورژن میں ایپ کے ذریعے لی گئی ویڈیو کوالٹی اور سنیپ چیٹ کے ڈیفالٹ کیمرا اورینٹیشن کو کم کرنے کا آپشن بھی موجود ہے۔ ان میں سے ہر ایک سیٹنگ ویڈیو سیٹنگ سیکشن میں شامل ہے۔

مفید متعلقہ لنکس:

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *