جی میل ایپ برائے میک

میک کے لیے جی میل ایپ کیا ہے؟

چاہے آپ اپنے کمرے میں رہتے ہو یا اپنے گھر کے لوگوں سے رابطہ قائم کرنے کے لیے اسے استعمال کرتے ہو ، ای میل روزانہ کی عادت ہے۔ نیز ، اگر آپ میک استعمال کرتے ہیں تو ، آپ اپنی ای میل مارکیٹنگ کو بہتر بنانے کے لیے میک ای میل پروگرام استعمال کرسکتے ہیں ، جو کہ ایک اچھا انتخاب ہے۔ جی میل ایپ جیسی ویب ایپلی کیشنز کے برعکس ، ڈیسک ٹاپ ایپلی کیشنز طاقتور ، تیز اور جوابدہ ایپلی کیشنز میں مرکوز ہیں۔

حروف آپ کے پیغامات کو پڑھنے اور پڑھنے کے طریقے کو تبدیل کرسکتے ہیں ، ایک میل باکس منتخب کرسکتے ہیں ، پیغامات کو ترتیب دے سکتے ہیں اور نتائج اخذ کرسکتے ہیں۔ ہم نے میک ای میل میک سبسکرپشن سائٹ مکمل کرلی ہے اور یہاں ہم آپ کو بہترین آپشنز پیش کرتے ہیں۔

میک کے لیے جی میل ایپ ڈاؤن لوڈ کرنے کے لیے نیچے کلک کریں۔

میک کے لیے جی میل ایپ ڈاؤن لوڈ کریں۔

پیغامات کو پڑھنے اور لکھنے کے لیے ایک بہترین جگہ فراہم کرنے کے علاوہ جی میل پروگرام میک کے لیے بہت اچھا ہے۔ قواعد وضع کرنا ، آنے والے خطوط جمع کرنا ، خطوط کا اہتمام کرنا ، اور حروف کی تلاش مکمل درخواست کے لازمی جزو ہیں۔ منتخب کردہ ہر پروگرام اس طرح خدمات فراہم کرتا ہے۔

ہم یہ بھی فرض کرتے ہیں کہ صارف کے تجربے میں مقامی درخواست کے طور پر اس علاقے میں ویب ایپلی کیشنز کے مقابلے میں زیادہ لچک ہے۔ کچھ کھڑکیوں کو وسیع اقسام کی مصنوعات دکھانے کے لیے استعمال کرتے ہیں ، جبکہ دیگر ای میل پل فراہم کرتے ہیں۔ کیہول شارٹ کٹ ویب ایپلی کیشنز کے مقابلے میں کارکردگی کو بہتر بناتے ہیں۔


بہر حال ، ای میل صارفین کو اس وقت بہتر بنانے کے لیے کچھ معیار کی بہتری موجود ہے۔ آنے والی ای میلز کو مسدود کرنے ، ای میل سے باخبر رہنے کے آلے کا استعمال ، اگر آپ پہلے سے ای میل پڑھتے ہیں تو اپنے آپ کو سمجھنا ، اور فالو اپ ای میلز بھیجتے وقت یاد دہانیاں۔ ای میل کی درخواست کرنا تمام چیک باکسز کو منتخب نہیں کرتا ، لہذا آپ کو فیصلہ کرنا ہوگا کہ آپ کیا پیش کرنا چاہتے ہیں ، بہترین منصوبے اور اپنی زندگی کی ضروری خدمات۔

ایپل جی میل ایپ برائے میک۔

بہترین ای میل صارفین جو مفت بنیادی دیکھ بھال فراہم کرتے ہیں۔ میل دودھ میل میک صارفین میں مقبول ہے کیونکہ یہ ایک مفت کلائنٹ ہے جو ہر نئے میک پر پہلے سے انسٹال ہوتا ہے۔ ایپل پال برانڈ کئی سالوں میں تبدیل نہیں ہوا ہے ، اور جیسے جیسے ایپل پال بڑھتا ہے ، صارفین پرانے انداز کی پیروی کرتے رہتے ہیں۔

خوبصورتی سے قطع نظر ، ایپل پام دودھ میل کی قیمت اس کی سادگی کی بنیاد پر منتخب کی جاتی ہے۔ یہ ایک بڑا ای میل کلائنٹ ہے جو بہت سی سروسز (iCloud Mail ، Gmail ، Yahoo ، وغیرہ) کو سپورٹ کرتا ہے۔ بذریعہ ڈاک ، تبادلہ ، اور AOL میل۔ یہ IMAP اور POP3 اکاؤنٹس کو S / MIME کا استعمال کرتے ہوئے عالمی خفیہ کاری سے منسلک کرنے کی اجازت دیتا ہے۔

یوزر انٹرفیس صاف ہے ، لیکن بیرونی آلات ، فولڈرز اور اکاؤنٹس تک رسائی کے بارے میں کچھ خاص نہیں۔ ٹیکسٹ میسج ڈائیلاگ باکس کے طور پر ظاہر ہوتا ہے۔ بلٹ ان میل باکس آپ کو تمام آنے والے اور جانے والے ای میل پیغامات دیکھنے کی اجازت دیتا ہے ، یا آپ میل باکس کا انتخاب کرسکتے ہیں جو آپ کی ضروریات کے مطابق ہو۔

سمارٹ میل باکس شامل کرنا ایک اہم خصوصیت ہے ، مثال کے طور پر ، پیغامات کو منتخب قوانین کے مطابق فلٹر کیا جا سکتا ہے۔ گلاس فلٹر استعمال کرنے کے لیے ، “نیا میل باکس”> “نیا سمارٹ میل باکس” پر جائیں (مثال کے طور پر ، بغیر پڑھے ہوئے میل ، منسلک میل یا اوپن فونز)۔ “سمارٹ میل باکس” ٹول بار کا استعمال کرتے ہوئے فلٹرز منسلک کریں۔

بہت سے فون اور آوازیں۔ اسے آئی او ایس میں تبدیل کر کے ، آپ اپنے موبائل ڈیوائس پر مسلسل ایک جگہ سے دوسری جگہ منتقل ہوتے ہوئے آسانی سے تبادلوں اور اشتراک کے لیے ایپ کے نمبر کو آئی کلاؤڈ میں تبدیل کر سکتے ہیں۔ تازہ ترین OS ورژن کی تازہ کاریوں میں ، میں نے پالوس ڈارک نمبرز کے لیے سپورٹ شامل کی ہے۔

میک کے لیے جی میل ان باکس۔

ای میل ایپ ان صارفین کے لیے مثالی ہے جو مزید ای میل چاہتے ہیں ، جیسے ای میل کی ترسیل۔ ان باکس خود کو ایک “کسٹمر” کلائنٹ کے طور پر بیان کرتا ہے جو پیغام بھیجنے والے کے پیغامات کے برعکس ، اصل ترتیب میں پیغامات بھیجتا ہے۔ ان باکس کا ان باکس پیغام کی فہرست اور مواد کا عنوان نہیں دکھاتا ، لیکن یہ ہر رابطے کے لیے نئے رابطے اور بغیر پڑھے ہوئے پیغام نمبر دکھاتا ہے۔

ایپ ڈسپلے ونڈو میں ای میل سمیت ہر چیز دکھائے گی۔ ای میل کے جواب میں ، کمبو باکس اسکرین کے ذریعے سکرول کرتا ہے تاکہ جواب لکھنے یا ای میل کا خلاصہ پڑھنے کے لیے کافی جگہ چھوڑ دے۔ آپ اپنے تمام ایپلی کیشنز میں اس ڈیزائن کی سادگی کو اپنے اور اپنے دوسرے رابطوں کے درمیان تیسرے فریق کے الحاق کے خیالات میں سے ہر ایک میں تبدیل کرکے دیکھ سکتے ہیں۔

آپ اپنے ان باکس کو باقاعدہ ان باکس کے طور پر نہیں دیکھ سکتے۔ نیز ، باقی کام نہیں دکھایا گیا ہے (آپ کو لنک تلاش کرنا ہوگا اور ایڈیٹر کھولنا ہوگا)۔ یہ آپ کے ای میل کو چیک کرنے کا ایک طاقتور طریقہ ہے تاکہ یہ یقینی بنایا جا سکے کہ آپ کی ای میل کی عادتیں کام کر رہی ہیں۔ یونکس قیمت: 13.99 ڈالر ، مفت ٹرائل۔ نیٹ ایپس بھی کام کرتی ہیں۔

میک کے لیے جی میل کے لیے آؤٹ لک۔

بہترین میک کلائنٹ جی میل پروگرام ہے۔ یہ ان لوگوں کے لیے بہترین آپشن ہے جو کارکردگی کو سادہ سے زیادہ اہمیت دیتے ہیں۔ اگر آپ آفس 365 کے لیے سائن اپ کرتے ہیں تو مائیکروسافٹ لو ٹٹک خریدیں اور یہ کافی ہے۔ مائیکروسافٹ ، جی میل ، آئی کلاؤڈ ، اور یاہو! ای میل ، معیاری IMAP ، اور POP3 پتے۔ اسی واقف ڈیزائن کو برقرار رکھنا جو پچھلی دہائی میں زیادہ تبدیل نہیں ہوا ہے UI کو زیادہ واقف کر سکتا ہے۔

ان باکس اہداف عجیب ہیں۔ اپنے باکس کو دو ٹیبز میں تقسیم کریں اور تمام ای میلز سیٹ کریں جو اس مقصد کے لیے اہم ہیں۔ باکس کا “پہلے:” مقام مفید ہے اگر آپ اپنے ای میل میں مسلسل کام شامل نہیں کرتے ہیں ، تو آپ ای میل کو کم کرنے کے لیے دو تبادلوں کے بٹن بھی استعمال کر سکتے ہیں۔

زیادہ تر مائیکروسافٹ آفس کی مصنوعات کی طرح ، لو txt ای میل فارمیٹس کی حمایت کرتا ہے۔ مائیکروسافٹ کے فراہم کردہ ٹیمپلیٹس کا استعمال کریں یا اپنے ذوق کے مطابق اپنی ٹیمپلیٹس بنائیں۔ مائیکروسافٹ نے حالیہ برسوں میں ای میل کی بہت سی خصوصیات کو نظر انداز کیا ہے۔ مزید اعلانات ، ریفرل تاخیر ، ای میل شیڈولنگ ، ایس وی جی شیڈول سپورٹ ، اور بہت کچھ۔

ای میل کی خصوصیات ، کیلنڈر ، چیٹ ، ٹاسک مینیجر ، اور نوٹ فراہم کیے گئے ہیں۔ آپ فوری طور پر آفس 365 لاک میٹریل بنا سکتے ہیں۔ اگر آپ “کچن سنک میں موجود ہر چیز” پر ای میل بھیجتے ہیں تو یہ آپ کے صارفین کے لیے ہے۔ Lo Tutc قیمتیں: آفس 365 پرسنل 5.99 ڈالر فی مہینہ سے شروع ہوتا ہے۔

غور کرنے کے لیے ایک اور امیر آپشن ای میل ہے ، ایک مضبوط ای میل ($ 40)۔ اس میں آپ کے اکاؤنٹ کو ایک معیاری مربوط رپورٹ سے مربوط کرنے ، ٹیبز کو ای میل بھیجنے ، مواد کو براہ راست کلیدی ہدف کی خصوصیات اور دیگر خدمات (ڈراپ باکس ، ٹریلو ، انسٹاگرام وغیرہ) پر بھیجنے کی صلاحیت ہے۔ ) – حساب ایک مکمل ای میل مینجمنٹ سسٹم بنانا آؤٹ لک کے لیے ایک بہترین آپشن ہے ، جس میں ایپ شروع کرنے کے بہت سے آپشنز ہیں۔

مفید متعلقہ لنکس: