اینڈرائیڈ جی میل ایپ

اینڈروئیڈ جی میل ایپ کے بارے میں تمام خصوصیات۔

ایک ماہ میں ایک ہزار سے زائد صارفین کے ساتھ ، گوگل جی میل ایپ مقبول ترین ای میل صارفین میں سے ایک ہے۔ یہ سروس 2004 سے کئی سالوں سے جاری ہے اور نئی خدمات حال ہی میں شامل کی گئی ہیں اگر آپ اینڈرائیڈ سے واقف نہیں ہیں یا مزید پیسے کمانے کے طریقے تلاش کر رہے ہیں۔ Gmail سے نیچے پڑھیں۔

گوگل جی میل ایپ گوگل موبائل کا حصہ ہے ، جس میں تمام گوگل اسمارٹ فونز پر پہلے سے انسٹال کردہ ایپس اور اے پی آئی کا سیٹ ہے۔ اگر آپ کے پاس پہلے سے ہی گوگل پلے اسٹور میں اینڈرائیڈ فون ہے تو آپ کروم ، یوٹیوب ، ڈرائیو ، میپس ، فوٹوز ، بروکن اور گوگل پلے میوزک استعمال کرسکتے ہیں۔

تمام گوگل اکاؤنٹس اہم ہیں اور صرف اس صورت میں درست ہیں جب آپ کو گوگل اکاؤنٹ لائسنس کی ضرورت ہو۔ سیکورٹی اہم ہے اور آپ کے ای میل اکاؤنٹ میں تھوڑی سی سیکورٹی شامل کرنے سے دنیا پر بڑا اثر پڑ سکتا ہے۔ یہی ہے. کیا دونوں طریقے ایک جیسے ہیں؟ اینڈرائیڈ ہاؤس ایپ چیک کریں۔

اینڈرائیڈ جی میل ایپ کے لیے ایک زبردست ٹول۔

موبائل فون استعمال کرنے والوں کو پیغامات بھیجنے ، بھیجنے اور وصول کرنے ، ای میلز دیکھنے ، روابط کا انتظام کرنے اور جسمانی مواد کو تبدیل کرنے کی ضرورت ہے۔ یہ کہنا مشکل ہے کہ بہت سی اقسام ہیں۔ یہ پروگرام 35 ملی میٹر کے تجربے کے بعد کے مراحل میں تیار کیا گیا تھا۔ اس کا بس کا انتظار کرنے کا کوئی ارادہ نہیں تھا ، اس لیے اس نے کالے یا دفتر جانے کا فیصلہ کیا۔

رابطے کو تلاش کرنا اور اس سے لطف اندوز ہونا آسان ہے ، اس میں صرف چند منٹ لگتے ہیں ، ہیرو چلتا ہے ، ہم مزید تلاش کر رہے ہیں۔ پروگرام کا بہترین حصہ یقینا تمام ویب اور ڈیسک ٹاپ سروسز ہے ، لیکن یہ سادہ ورژن کا ایک گروپ ہے۔ لہذا ، اینڈرائیڈ ای میل گروپ ڈیوائس کو اینڈرائیڈ کی طرح سمجھتا ہے اور اسے آسانی سے موبائل میسجنگ میں ضم کیا جا سکتا ہے۔

بہترین اینڈرائیڈ جی میل ایپ ڈاؤن لوڈ کریں نیچے کلک کریں:اینڈرائیڈ جی میل ایپ ڈاؤن لوڈ کریں۔

بلیو میل۔

The best Android Gmail app for customizing details. When Bluemail first opened, it was no different from other major competitors (such as Gmail or Outlook). The content of this field is very consistent: a line with their parameters and history, a line to display e-mail, and a line for comments.

This is a list of programs that capture this list. By default, there are light and dark, simple settings for switching between them at certain times of the day, and color settings for custom content. Additionally, readers can use different formatting options to read and read mail based on how they display avatars in email groups.

Outside the application, you can further customize the screen. If you’re connected to multiple accounts, you can reload unnecessary Bloom characters every time you open the app or count unread emails from your account. The information is easy to use, which allows you to schedule and disable websites to report the number of mailings.

The color of the LED messages is the number of each account. This application allows you to block emails from any address, domain, or full URL, such as blocking email.shop or [email protected] If you want to control the work of e-mail without restrictions, Blumenthal can solve this problem. Price Blumenthal: Free

Gmail

جی میل میں بہترین اینڈرائیڈ میل باکس انسٹال کریں۔ اگر آپ کو لگتا ہے کہ آپ جی میل کے بارے میں سب کچھ جانتے ہیں یا دوسرے طریقے تلاش کرنے کے لیے یہ مضمون پڑھ رہے ہیں تو ، گوگل کے مفت ای میل پروگرام سے منسلک رہنے کی بہت سی وجوہات ہیں۔ اس کا مطلب ہے کہ آپ جی میل کے علاوہ کوئی اور اینڈرائیڈ ایپ نہیں ڈھونڈ سکیں گے۔

اس فہرست میں زیادہ تر پروگرام شبیہیں سے بھرے ہوئے ہیں ، جیسے میسجنگ فولڈر یا کالنگ لیبل۔ اینڈرائیڈ جی میل ایپ آپ کے لیے یہ افعال انجام دینے کا سب سے درست اور مکمل طریقہ ہے۔ ٹیگز خود بخود خبریں ، اپ ڈیٹس ، چیٹ ، یا سوشل میڈیا سے متعلقہ میڈیا لاتے ہیں۔ بہت سے لوگوں کا خیال ہے کہ گوگل ان باکس ایپ کے ذریعے کی جانے والی سفر ، فنانسنگ اور خریداری کو جی میل پر منتقل کر دیا جائے گا۔

درحقیقت سگنل کا عمومی ارتقاء اور ایٹمی ڈھانچے کا ارتقاء باہمی طور پر الگ ہیں۔ ٹیسٹ کے مرحلے میں ، جی میل کا اینڈرائیڈ ورژن جاری کیا گیا ، جو ٹیکنالوجی میں نمایاں بہتری لاتا ہے۔ گوگل سیکیورٹی ٹیسٹ ٹریفک کو کم کر سکتے ہیں ، آپ کی رپورٹس ، ویوز اور کال بٹنز اور دیگر دستاویزات کے لیے متعدد اکاؤنٹس کے درمیان تبدیل ہو سکتے ہیں۔ انجیر البتہ. یقینی طور پر ، یہ فیچر اینڈرائیڈ موبائل ایپ ڈویلپرز کی توجہ حاصل کرے گا۔

جی میل اینڈرائیڈ ایپ 2018 میں ایک “پوشیدہ موڈ” کی خصوصیت ہے جسے اکثر نظر انداز کیا جاتا ہے۔ یہ فیچر آپ کو اپنا وقت متعین کرنے ، اپنا پاس ورڈ یا ای میل ایڈریس استعمال کرنے اور جی پی آئی آر کو ہزاروں دیگر GPIR کاموں میں شامل کرنے کی اجازت دیتا ہے ، لیکن یہ پروگرام کو صحیح طریقے سے سنبھالنے کے لیے کافی ہے۔ سرور سے اپنا ای میل پتہ درج کریں۔ اینڈرائیڈ جی میل ٹول: صارفین کو ماہانہ بنیاد پر کاغذ اور سیکیورٹی مصنوعات تک مفت رسائی فراہم کرتا ہے۔

اینڈرائیڈ جی میل ایپ کے لیے ای میل کی ترتیبات۔

  • مرحلہ 1: گوگل اینڈروئیڈ جی میل ایپ کھولیں۔
  • مرحلہ 2: اپنے اینڈرائڈ ڈیوائس کے لیے جی میل ایپ کھولیں۔
  • مرحلہ 2: سیٹ اپ پر جائیں۔
  • مرحلہ 3: ترتیبات کو کھولنے کے لیے اوپر والے مینو کو اپ ڈیٹ کریں۔
  • مرحلہ 4: ای میل پر کلک کریں۔
  • مرحلہ 5: رجسٹری کھولنے کے لیے اپنے نام اور ای میل ایڈریس کے قریب سکرین کے اوپر چھوٹے بٹن پر کلک کریں۔ یہ مثلث کی طرح تھا۔
  • مرحلہ 6: ایک اکاؤنٹ تفویض کریں
  • مرحلہ 7: اسنیپ چیٹ شروع کرنے کے لیے ایک اکاؤنٹ مرتب کریں۔
  • مرحلہ 8: کاپا II
  • مرحلہ 9: اس اندراج کو بطور ریکارڈ منتخب کریں۔

ٹپ: اگر آپ مطابقت پذیری کا استعمال کرتے ہوئے ای میل ترتیب دینا چاہتے ہیں ،

  • منتقلی کو منتخب کریں۔
  • اپنا ای میل پتہ جمع کروائیں۔
  • ای میل پتہ درج کریں۔
  • وہ ای میل جسے آپ حذف کرنا چاہتے ہیں۔
  • پر کلک کریں
  • IMAP رسائی کے ذریعے منتخب کریں۔
  • IMAP کو ریکارڈ کی قسم کے طور پر منتخب کریں۔
  • خفیہ ریکارڈ کم کریں ای میل پیغام میں ای میل لائن نمبر درج کریں۔
  • ویب سائٹ کو ڈویلپمنٹ سرور پر کلک کریں اور اپ لوڈ کریں۔
  • اپنا پسندیدہ photo.on.com ایڈریس درج کریں۔
  • پھر کلک کریں اور ایک سپورٹ میل سرور درج کریں اور n.com میں لاگ ان کریں چونکہ ای میل سرور بھیجا گیا ہے ، send.one.com بھیجیں۔
  • یہاں 11 اقدامات ہیں!

مفید متعلقہ لنکس: